دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهلت نام‌نویسی در مقطع دکتری دانشگاه شریف امروز پایان می‌یابد

مهلت نام‌نویسی در مقطع دکتری دانشگاه شریف امروز پایان می‌یابد
مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی شریف امروز یکشنبه ۱۲ شهریور پایان می‌یابد.
کد خبر : 866414

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش دانشگاه روی لینک «دریافت شماره دانشجویی با ارائه کد ملی» و با وارد کردن کد ملی، شماره دانشجویی خود را دریافت کنند. سپس با مراجعه مجدد به سامانه آموزش، شماره دانشجویی خود را به عنوان شناسه کاربر و کد ملی را به عنوان رمز عبور وارد کرده و وارد سامانه آموزش دانشگاه شوند.

پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف حداکثر تا ساعت ۲۰ امروز یکشنبه ۱۲ شهریور می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش و ویرایش مشخصات، اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را تکمیل کرده و ثبت نهایی کنند.

همچنین پذیرفته‌شدگان سهمیه استعداد درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف ملزم هستند عکس جدید خود را در سامانه آموزش بارگذاری کنند.

پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاه شریف پس از تکمیل مرحله فوق باید با مراجعه به منوی «درخواست نوبت پذیرش» یکی از بازه‌های زمانی بین ساعت ۸ صبح فردا دوشنبه ۱۳ تا ساعت ۱۳ ظهر روز سه شنبه ۱۴ شهریور را برای مراجعه حضوری و تکمیل مراحل ثبت‌نام انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته