دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 16:10

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش: امنیت حاصل شده دستاورد خون شهیدان است

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش محورشناسی در استان گلستان اعزام شده‌اند؛ در مراسم تجلیل و غبار روبی مزار شهدای شهرستان گنبد شرکت کردند.
کد خبر : 86627

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که جمعی از مقامات استانی و نظامی از جمله امام جمعه شهرستان گنبد حضور داشتند؛ امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش به تشریح مقام والای شهدا بویژه شهید سرلشکر هوشنگ اسدالله پور از شهدای والامقام شهرستان گنبد کاووس و فرمانده فقید آتشبار لشکر 16 زرهی نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخت.


وی در ادامه با تشریح ابعاد شخصیتی شهید اسدالله‌پور تصریح کرد: زندگی این شهید سرافراز که مردی خود ساخته از تبار مردم انقلابی گنبد کاووس و سرشار از عشق و ایثار به اسلام، انقلاب و رهبری بود؛ می تواند الگوی نسل جوان کشور باشد.


امیر گلفام افزود: شهدا صادقانه و خالصانه از جان و مال خویش گذشتند و با صیانت از آب و خاک؛ وجبی از سرزمین میهن اسلامی مان را به بیگانه تسلیم نکردند و امروز به برکت خون شهیدان، امنیت یکی از بزرگترین دستاوردهایی است که حاصل گردیده است.


در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید سرلشکر هوشنگ اسدالله‌پور، به رسم یادبود لوح و هدایایی به همسر و فرزندان این شهید والامقام اهدا گردید.


شهرستان گنبدکاووس با بیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و تاکنون بیش از 500 شهید والامقام و بیش از 2 هزارو 500 جانباز و حدود 250 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


مادر شهید دوران در دیدار با دانشجویان دافوس ارتش: امنیت کشور مرهون عباس دوران‌هاست


جمعی از دانشجویان دوره 26 و 10 حرفه‌ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در منزل مادر سرلشکر خلبان شهید عباس دوران از مقام شامخ این شهید تجلیل کردند.


در این دیدار مادر شهید دوران ضمن تشکر از حضور دانشجویان گفت: هرکدام از شما عزیزان عباس من هستید و امنیت امروز ایران اسلامی به خاطر وجود عباس دوران‌ها است.


در پایان مراسم لوح یادبودی از طرف دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد مادر شهید سرلشکر خلبان عباس دوران اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب