دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 15:22

سرقت‌های سریالی تانکرهای سمپاش

سارق جوان در تاریکی شب، تانکرهای سمپاش را به سرقت می‌برد و آنها را در شهرستان‌های اطراف به فروش می‌رساند.
کد خبر : 86625

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، چندی پیش سرقت‌های متعدد تانکرهای سمپاش به پلیس اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد، عامل این سرقت‌ها شبانه تانکرهای سمپاش را به سرقت می‌برد. در تحقیقات محلی ماموران پلیس بود که یکی از اهالی، مشخصاتی در خصوص تردد یک وانت پیکان سفید رنگ را در اختیار آنها قرار داد و کارآگاهان پلیس با کار اطلاعاتی توانستند مشخصات مالک خودرو را به دست بیاورند.


مشخصات به دست آمده نشان می‌داد که سارق در یکی از شهرستان‌های استان همجوار، ساکن است،بلافاصله مجوز قضائی اخذ و ماموران پلیس به شهرستان موردنظر عزیمت و سارق را در منزلش دستگیر و به شهرستان خاتم منتقل کردند.
متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و در رابطه با سرقت‌هایش گفت: مدتی است که تصمیم به سرقت گرفتم. تانکرهای سمپاش قابل حمل هستند و کشاورزان شب‌ها که به خانه برمی‌گشتند، تانکرهای سمپاش را با خودشان می‌آوردند. زمانی که به خواب می‌رفتند من از تاریکی شب استفاده کرده و تانکرها را به خودروام متصل کرده و آنها را سرقت می‌کردم. بعد از آن تانکرها را به شهرستان‌های اطراف می‌بردم و به مبلغ 500 تا 600 هزار تومان می‌فروختم.


سرهنگ علیرضا صالحی، فرمانده انتظامی شهرستان خاتم استان یزد در این رابطه گقت: متهم 36 ساله در بازجویی‌های پلیس به سرقت 20 دستگاه تانکر سمپاش از شهرستان خاتم و سپس فروش در شهری دیگر اعتراف کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تانکر سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته