دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1402 - 08:50

احمدی: برنامه‌ریزی‌ام برای مدال طلای بازی‌های آسیایی است/ رشته اسکیت فری استایل شانس بالایی دارد

احمدی: برنامه‌ریزی‌ام برای مدال طلای بازی‌های آسیایی است   رشته اسکیت فری استایل شانس بالایی دارد
ملی‌پوش اسکیت فری استایل گفت: قطعاً برنامه‌ریزی من برای طلای مسابقات هانگژو است تا سهم کوچکی در ارتقای جایگاه کاروان ورزشی کشورم داشته باشم. 
کد خبر : 866194

ترانه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص حضور تیم ملی اسکیت فری استایل ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: من از سال ۱۳۹۱ رشته اسکیت را آغاز کردم و یازدهمین سالی است که در این رشته ورزشی فعالیت دارم. از سال ۱۳۹۵عضو تیم ملی هستم. از کودکی ارزوی آن را داشتم تا رشته اسکیت فری استایل در المپیک آسیایی حضور پیدا کند. ان‌شاءالله در آینده المپیک جهانی و خدا را شکر به اولین آرزویم رسیدم. من نماینده کشورم در بازی‌های آسیایی هانگژو هستم.

وی ادامه داد: به همراه دیگر هم‌تیمی‌هایم تلاش خواهیم کرد تا به مدال طلایی باز‌های المپیک آسیایی دست پیدا کنم. قطعاً با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی سرمربی تیم ملی شده و همکاری فدراسیون قطعاً می‌توانیم به این مدال دست پیدا کنیم. از آقایان مهدی هنرجو رئیس فدراسیون و احسان حبیب ابادی سرمربی تیم ملی اسکیت فری استایل تشکر می‌کنم. رومینا سالک، رضا لسانی و امیرمحمد سواری هم‌تیمی‌هایم در بازی‌های آسیایی هستند و در کنار هم تمرینات تیم ملی را پیش می‌بریم. قطعاً برنامه‌ریزی من برای طلای مسابقات هانگژو است و همه تلاشم را برای رسیدن به این مقصود خواهم کرد تا سهم کوچکی در ارتقای جایگاه کاروان ورزشی کشورم داشته باشم. 

بانوی ملی‌پوش اسکیت فری استایل خاطرنشان کرد: سپاسگزارم از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که حمایت‌های آنها باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای کسب مدال‌های مورد نظرمان داشته باشیم. حتماً می‌توانم در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شوم و کلاً رشته اسکیت فری استایل شانس بالایی در این رقابت‌های سطح بالا دارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته