دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 14:47

دو مقام قهرمانی برای تیم‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

مسابقات فوتبال پسران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و نیز والیبال دانشگاه‌های شاهرود با قهرمانی تیم‌های واحد دانشگاهی شاهرود به‌پایان رسید.
کد خبر : 86596

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات فوتبال پسران واحدهای دانشگاهی استان سمنان با حضور سه تیم از شاهرود، سمنان و مهدی‌شهر به مدت سه روز برگزار شد.


این مسابقات به‌صورت دوره‌ای برگزار شد و در روز اول تیم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توانست 2 بر یک مهدی‌شهر را شکست دهد، در روز دوم تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اختلاف پر گل 5 بر صفر از سد مهدی‌شهر گذشت و در روز پایانی نیز تیم شاهرود با نتیجه 3 بر 2 حریف سرسخت خود یعنی سمنان را شکست داد تا با اقتدار و با اختلاف امتیاز و تعداد گل زده نسبت به حریفان قهرمان این دوره از مسابقات واحدهای دانشگاهی استان سمنان شود.


تیم والیبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز با مربیگری مریم یاری در مسابقات بسیج دانشجویی بین دانشگاه‌ها مؤسسات آموزش عالی شاهرود توانست با پیروزی بر پنج تیم دیگر شرکت‌کننده در این مسابقات و بدون شکست قهرمان این دوره از مسابقات شود.



در این مسابقات علاوه بر تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، دو تیم از دانشگاه صنعتی و تیم‌هایی از دانشکده علوم قرآنی و فنی و حرفه‌ای شاهرود نیز حضور داشتند. اعضای تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را اعظم احمدی، مرضیه عرب عامری، نفیسه عرب عامری، مریم دامغانیان، فرزانه رستمی، پریسا محمودی، فهیمه شجاعی، مهسا مظهری، هانیه نجفی، فریبا حیدری، پریما یونسیان و سکینه مرادی تشکیل می‌دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته