دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد؛

ایجاد اشتغال کلان با حمایت از طرح‌های خرد

ایجاد اشتغال کلان با حمایت از طرح‌های خرد
محسن منصوری گفت: حمایت از اشتغال‌های خرد موجب ایجاد اشتغال کلان می‌شود که در همین راستا صندوق کارآفرینی امید مسئولیت مهمی دارد.
کد خبر : 865803

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن منصوری معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در آیین افتتاح ۷ هزار طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و در راس آن ایجاد اشتغال از سیاست قطعی دولت سیزدهم  است. در دو سال گذشته به وعده‌هایی که درباره ایجاد اشتعال در دوران انتخابات داده شد جامعه عمل پوشاندیم.

وی افزود: به گزارش سامانه وزارت کار در سال گذشته بیش از یک میلیون شغل ایجاد شده و در حوزه‌های مختلف اقتصادی از نظر شاخص‌های کلان نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری داریم.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: نرخ بیکاری در سال گذشته به زیر ۹ درصد و نرخ رشد نقدینگی به ۲۵ رسیده که این نشان می‌دهد که افسار تورم مهار شده، نرخ رشد تورم کمتر شده است. برای مهار تورم تلاش می‌کنیم؛ اما هنوز در معیشت مردم تأثیری دیده نمی‌شود.

منصوری بیان کرد: در حوزه‌های مختلف رشد مثبت داشتیم. دولت در امور کلان توفقیات حاصل شده و از امور جزیی غافل نشده است. حمایت از اشتغال‌های خرد موجب ایجاد اشتغال کلان می‌شود. در همین راستا صندوق کارآفرینی امید مسئولیت مهمی دارد و نماد ساختار چابک، چالاک پر بازده است.

وی ادامه داد: با کمترین نیروی انسانی کار‌های بزرگی در صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود. باید در حوزه اقتصاد به سمت تسهیلات قرض الحسنه حرکت کنیم که این صندوق در این راستا حرکت کرده است.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم ۷ هزار طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور توسط محسن منصوری به صورت وبینار افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته