دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه شهیدبهشتی: 

دانشجویان بی‌بضاعت با فروش لپ‌تاپ امورات زندگی را می‌گذرانند

دانشجویان بی‌بضاعت با فروش لپ‌تاپ امورات زندگی را می‌گذرانند
آقامیری گفت: بودجه های رفاهی نباید برای موارد دیگر هزینه شوند و برخی از دانشجویان بی بضاعت با فروش لپ تاپ امورات زندگی را می‌گذرانند. 
کد خبر : 865698

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در نشست تخصصی رؤسای ادارات رفاه و خوابگاه های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، اظهار کرد: معاونت‌های دانشجویی دانشگاه های کشور گرفتارترین اشخاص دانشگاه‌ها هستند و بیشترین نیازها به این سمت در حال حرکت است. 

وی افزود: عادت به سنجش پست داریم و به دنبال کارهای پشت میز نشینی هستیم و وقتی که کارمان تمام می‌شود برای انجام کار خیر به مساجد مراجعه می‌کنیم.

آقا میری تصریح کرد: شناسایی نیازهای رفاهی دانشجویان مسئله اصلی است. خوابگاهی با ۴۰۰ ظرفیت تاسیس کرده‌ایم که برخی از نقاط آن در تابستان‌ها گرم و برخی دیگر در زمستان‌ها سرد هستند، پس باید این نقاط کور را شناسایی کنیم و در جهت تعمیر آنها قدم برداریم. 

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی ادامه داد: در داخل دانشگاه شهید بهشتی خیلی از دانشجویان نیازمند هستند و برخی‌ها با فروش لپ تاپ خود به قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امورات می‌گذرانند و باید حواسمان به این دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت باشد. 

آقای میری بیان کرد: هزینه کردن بودجه‌های رفاهی دانشجویان در مسائل دیگر حرام است و نباید این کار صورت بگیرد و در برخی از موارد دیده شده است، در صورتی که این مبلغ فقط باید برای موضوع مشخص صرف شود. گاهی اوقات عدالت را در نظر نمی‌گیریم و برخی از دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها غذای باکیفیت‌تری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته