دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1402 - 08:30

چینی: خطیر خواسته‌های نکونام را برآورده کند/ استقلال و پرسپولیس در خانه غریبه هستند

چینی: خطیر خواسته‌های نکونام را برآورده کند  استقلال و پرسپولیس در خانه غریبه هستند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: خطیر باید با نکونام سازش کند و خواسته‌های او را برای موفقیت استقلال برآورده کند.
کد خبر : 865669

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری استقلال مقابل استقلال خوزستان و صعود به صدر جدول اظهار داشت: پیش از هر چیز به جامعه رسانه ایران درگذشت استاد سید مهدی کاظمی از خبرنگاران متعهد و صاحب قلم را تسلیت گفته و از خداوند می خواهم به خانواده آن مرحوم صبر و آرامش بدهد. 

نبود تماشاگران استقلال و پرسپولیس بی عدالتی است

وی ادامه داد: بازی‌های تیم‌های لیگ برتری جدا از رقابت و جنگیدن دو تیم که با کش و قوس همراه است به یک‌سری مسائل نیاز دارد تا روی فوتبالیست‌ها تأثیر منفی نگذارد. حضور تماشاگران به یکایک بازیکنان و کادرفنی انگیزه می‌دهد. تیم‌های تراکتور و سپاهان در بازی‌های خانگی از انبوه تماشاگران خود بهره می‌برند اما استقلال و پرسپولیس در خانه غریبه هستند و نمی‌توانند از حضور حداکثری تماشاگران خود بهره ببرند. این عین بی‌عدالتی است و باید مشکل این هر چه زودتر برطرف شود.

بازی بدون هواداران سخت است

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: وقتی تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس از نعمت حضور هواداران خود بی‌بهره می‌شوند، رقبا با جسارت و جرئت بیشتری بازی می‌کنند. آنها بازی تدافعی و استفاده از ضدحمله را در دستور کار قرار می‌دهند. اگر به گل رسیدند که صاحب کل امتیازات مسابقه می‌شوند، اگر بازی مساوی شود هم با یک امتیاز به خانه برمی‌گردند. امتیاز گرفتن از چنین رقبایی خیلی سخت است و دیدیم که استقلال با اختلاف یک گل توانست از سد استقلال خوزستان بگذرد.

خطیر نقش پدر استقلال را دارد

چینی یادآور شد: استقلال در فصل نقل و انتقالات دو سه مهره خوب خود را از دست داد و تنها یک جانشین خوب گرفت. در حالی که سپاهان، تراکتور و حتی پرسپولیس موفق شدند نفرات خوبی را در اختیار بگیرند. علی خطیر به‌عنوان مدیرعامل استقلال، نفر اول این باشگاه است و نقش پدر تیم را دارد. او باید با نکونام سازش کند و خواسته‌های او را برای موفقیت استقلال برآورده کند. اگر استقلال در فرصت کم باقیمانده تقویت نشود در طول فصل به مشکل می‌خورد و برای حفظ فاصله با رقبای خود در مسیر قهرمانی به دردسر می‌افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته