دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 12:52
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

انفجار امروز در تهرانپارس ناشی از مواد محترقه بود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جزئیات حادثه انفجار صبح امروز در منطقه تهرانپارس خبر داد.
کد خبر : 86549

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار ساجدی‌نیا صبح امروز اعلام کرد مقارن ساعت 10 و 12 دقیقه 29 اردیبهشت ماه انفجاری در محدوده منطقه تهرانپارس، در شرق تهران اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای پلیس و واحد‌های امدادی در محل حاضر شدند.


وی عنوان داشت: پس از بررسی مشخص شد جوان 25 ساله‌ای که مشغول جمع‌آوری مواد بازیافتی سطل زباله بود، متوجه بسته‌ای شده و قصد بیرون آوردن آن را داشته، اما ناگهان بسته مذکور منفجر که به مجروحیت جوان از ناحیه دست و صورت منجر می‌شود.


وی افزود: به‌دنبال این موضوع کارشناسان چک و خنثی سازی پلیس، بلافاصله در محل حاضر و نسبت به بررسی حادثه اقدام کردند که در بررسی‌های فنی مشخص شد مواد استفاده شده شامل مواد محترقه دست‌ساز بوده و هیچ‌گونه اثری از وجود مواد منفجره در بسته مذکور دیده نمی‌شود.


رییس پلیس تهران بزرگ در ادامه ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مواد محترقه و خطرساز در خانه، گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که نگهداری مواد محترقه، خطرناک بوده و امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد و بر همین اساس از شهروندان درخواست می‌شود در صورت وجود مواد محترقه در منزل و محل کار، موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا ماموران چک و خنثی‌سازی پلیس پایتخت نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته