دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 13:22

مهدی تاج: همکاری کی‌روش با تیم ملی ادامه دارد/ اولویت اصلی ما، تیم ملی است

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد استعفای کی‌روش را رد می‌کنم و ایشان با تیم ملی کار خود را ادامه خواهد داد.
کد خبر : 86546

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهدی تاج که هنوز ریاستش در فدراسیون فوتبال به یک ماه نرسیده است، امروز در نشستی خبری که در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد به تشریح آخرین وضعیت کارلوس کی روش در تیم ملی و برنامه های این فدراسیون برای آینده پرداخت.


دغدغه های کی روش درست است


تاج در این نشست گفت: «کی روش دغدغه هایی دارد و معتقد است که یک سال فرصت از دست رفته که درست بود. ایشان باورهایی دارد و ما توانستیم نظرات ایشان را جلب کنیم و امیدواریم که مشکلات را حل کنیم.»


مشکل اصلی کی روش فنی بود


وی افزود: «مشکل اصلی کی روش زمین تمرین بود که هم زمین دستگردی، هم زمین نفت و هم آکادمی فوتبال را گرفتیم. ضمن اینکه بحث دیدارهای تدارکاتی، سربازها و پاداش ها بود که چهار پاداش را پرداخت کردیم. با این حال عمده بحث های وی فنی بوده است.»


کره جنوبی اسپانسر فیفاست!


رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: «کی روش تاکید کرد که کره جنوبی عمده ترین اسپانسر فیفاست و مشکلاتی در این باره وجود دارد. به هرحال ایشان به‌دنبال برگزاری دیدار تدارکاتی بیشتر هستند و می‌گوید که باید مثل حریفان تدارکات داشته باشیم.»


کی روش جزو بهترین مربیان شاغل در آسیا


تاج افزود: «در این باره بگویم که دولت و ملت می خواهند محکم پشت تیم ملی بایستند. این را هم بگویم که ما هواداران خوب و سرمربی خوبی داریم. کی‌روش جزو بهترین مربیان شاغل در آسیاست. ما در حد توان خود امکانات را مهیا خواهیم کرد و ایشان هم در همین مدت کوتاه دید که بخشی از مسایل حل شده است.»


کی روش با تیم ملی کارش را ادامه خواهد داد


تاج در ادامه یادآورشد: «اولویت اول من در فدراسیون تیم ملی است. من همین جا استعفای کی روش را رد می کنم و ایشان با تیم ملی کار خود را ادامه خواهد داد. از رسانه ها نیز خواهش دارم که حمایت لازم را از تیم ملی انجام دهند. ما جام جهانی را باید از حالا شروع کنیم و امیدوارم که رسانه‌ها به تیم ملی کمک کنند. ما یک جلسه را در آینده با کل سرمربیان لیگ برتری خواهیم داشت و کی روش با آنها صحبت می کند و باید حرف های به حق آنها را بشنویم تا بتوانیم بهترین تصمیمات را برای تیم ملی و لیگ اتخاذ کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب