دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خراسانی‌زاده» باز هم حکم گرفت

«خراسانی‌زاده» باز هم حکم گرفت
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی‌زاده را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر منصوب کرد.
کد خبر : 865439

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل دفتر هنر‌های تجسمی را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر» منصوب کرد.

متن حکم وی به به این شرح است: «جناب آقای محمد خراسانی‌زاده، مدیر کل محترم دفتر هنر‌های تجسمی، جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، باشکوه‌ترین رویداد هنری در عرصه هنر‌های تجسمی ایران اسلامی است و ثمره‌ای بی‌بدیل از شایستگی‌ها و دستاورد‌های پیشکسوتان، اساتید و شور و شوق خلاقانه هنرمندان جوان این عرصه شمرده می‌شود. به همین منظور با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با همفکری و همکاری سایر اعضا و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنر‌های تجسمی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق و مؤید باشید. محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته