دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1402 - 09:44

آغاز مرحله سوم پیش‌فروش بلیت قطار اربعین/ قیمت‌ها افزایش ندارد

آغاز مرحله سوم پیش‌فروش بلیت قطار اربعین  قیمت‌ها افزایش ندارد
معاون وزیر راه با اشاره به آغاز پیش‌فروش مرحله سوم بلیت قطارهای اربعین گفت: امسال هزینه قطارها برای رسیدن به مرز افزایش پیدا نکرده است و بلیت به همان قیمت ایام عادی عرضه می‌شود.
کد خبر : 865292

محمد صادق پور- خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله سوم پیش فروش بلیت قطار اربعین از ساعت 10 صبح امروز 5 شهریور آغاز می‌شود. در این مرحله علاوه بر افزایش تعداد قطارها به سمت شهرهای مرزی، سعی شده تا هزینه سفرها هم بدون تغییر باشد.

میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هزینه بلیت قطارها در ایام اربعین افزایش پیدا نکرده است، گفت: ما سعی کردیم در ایام اربعین خطوط ویژه ای برای جابجایی زائران در نظر بگیریم و اکنون در مرحله سوم پیش فروش بلیت قطار اربعین زائران می توانند هزینه‌ها را با سایر وسایل حمل و نقل عمومی مقایسه کنند.

مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به اینکه ما از سال گذشته جلوی بازارسیاه در عرضه بلیت قطار را گرفتیم، افزود: در این رابطه زائران نگران نباشند و با مراجعه به سایت می‌توانند خودشان بلیت قطار تهیه کنند. ما سعی کردیم از راهی جلوی دلال‌ها را بگیریم و زائران بتوانند بدون مشکل بلیت قطار تهیه کنند.

صالحی با بیان اینکه بلیت قطار تهران کربلا هم عرضه می شود، تصریح کرد: دومین قطار روز گذشته به سوی شلمچه حرکت کرد و اکنون زائران به سوی بصره در حال حرکت هستند و غروب امروز به کربلا خواهند رسید. امسال برای نخستین بار این قطار به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته