دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1402 - 09:00

سلیمی: از نظر حمایتی چیزی برای ما تغییر نکرده است/ به دنبال انتقام از رقبایم هستم+ فیلم

سلیمی: از نظر حمایتی چیزی برای ما تغییر نکرده است  به دنبال انتقام از رقبایم هستم+ فیلم
ملی‌پوش تکواندو گفت: متاسفانه پس از کسب مدالم در مسابقات قهرمانی جهان از نظر حمایتی هیچ چیزی تغییر نکرده است.
کد خبر : 865196

آرین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایطش قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات گرند پری پاریس اظهار کرد: اردو‌ها به صورت متداوم از سال قبل شروع شده و ما همچنان در اردو‌ها حضور داریم. مسابقات بازی‌های آسیایی و گرند پری را پیش‌رو داریم. متاسفانه مصدومیتی از ناحیه دنده دارم و نمی‌توانم تیم را در مسابقات گرند پری همراهی کنم، اما خودم را آماده می‌کنم در صورتی که در ترکیب بازی‌های آسیایی قرار گرفتم برای این مسابقات آمادگی کامل داشته باشم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است به بازی‌های آسیایی هانگژو برسد، گفت: حدود ۲ هفته طول می‌کشد تا من به بهبودی کامل برسم و از الان هم تمرینات خود رو به صورت جدی شروع کردم و امیدوارم به بهترین فرم آمادگی برسم. امیدوارم با کادر فنی خوبی که داریم تا شروع مسابقات به آمادگی صددرصد برسم.

ملی‌پوش تکواندو درباره اینکه از زمانی که مدال جهانی کسب کرده حمایت‌ها از او بیشتر شده یا تفاوتی نکرده است، پاسخ داد: حرف زیاد اما چیزی تغییری نکرده است. البته فدراسیون تکواندو از ما حمایت می‌کند، هر چند ما چشم به این حمایت‌ها نداشته و نداریم. من از استانی آمده‌ام که حمایت چندانی نمی‌شوم و تنها از طرف هیات ورزشی و خود فدراسیون حمایت می‌شوم.

سلیمی درباره اینکه عدم حمایت‌ها به ادامه ورزش حرفه‌ای دلسردش نمی‌کند، گفت: صددرصد همینطور است زیرا ما با این حمایت‌ها است که انگیزه پیدا می‌کنیم. حمایت مالی و معنوی است که باعث افزایش انگیزه ما می‌شود. چیز خاصی در این مدت ندیده‌ایم و دوست‌ داریم مانند رشته‌های ورزشی فوتبال و والیبال به تکواندو هم نگاه کنند. واقعا چه فرقی بین رشته ما با رشته‌های دیگر وجود دارد وقتی ما بیشتر افتخارآفرینی انجام می‌دهیم؟ نمی‌خواهم بگویم آن‌ها افتخارات کمی کسب کردند، اما دیگر باید چه کار کنیم تا دیده شویم؟

دارنده مدال برنز جهان در خصوص اینکه چقدر امیدوار به کسب مدال در بازی‌های آسیایی است، گفت: بازی‌های آسیایی سطح بالایی دارد چرا که بازیکنان خوبی از کشورهای کره، چین و ازبکستان از کیفیت خوبی برخوردارند. امیدوارم در صورتی که در ترکیب بودم بهترین نتیجه‌ام را به دست بیاورم تا انتقامم را از چین و ازبک در آنجا بگیرم.

عضو تیم ملی تکواندو درباره شرایطش برای المپیک پاریس اظهار کرد: از طریق گرند اسلم و همچنین رنکینگ می‌توانم سهمیه المپیک کسب کنم. البته کسب سهمیه از گرند پری بیشتر است، چون در آنجا مدال طلا کسب کردم و در صورتی که مرحله بعدی عملکردم خوب باشد و حریفانم نسبت به من عملکردشان پایین باشد شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک خواهم داشت.

وی درباره هدفش در المپیک گفت: همیشه هدفم بوده حتی در مسابقات نسبت پایین هم دوست‌ دارم نتیجه خوبی کسب کنم. مسابقات المپیک با مسابقات داخلی و جهانی هیچ فرقی ندارد و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته