دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 13:53
در شورای تخصصی عمران دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تاکید شد

کاهش هزینه‌ها از طریق کنترل و نگهداری سیستم‌های تاسیساتی

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بر کاهش هزینه‌ها از طریق کنترل، نظارت و نگهداری سیستم‌های تاسیساتی تاکید کرد.
کد خبر : 86517

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر یاسر رستمیان در شورای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به میربانی واحد ساری با بیان اینکه کل اراضی استان بیش از 2.6 میلیون مترمربع است، گفت: «تاکنون بیش از 481 هزار متر مربع بنا در واحدهای استان احداث شده است.»


وی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اخذ سند ملکیت برای اراضی واحدها افزود: «تاکنون سه جلسه با کارگروهی متشکل از معاون عمرانی استاندار و مدیران کل جهاد کشاورزی، مدیریت امور اراضی، ثبت و اسناد، منابع طبیعی و نمایندگان دانشگاه برای حل این مشکل برگزار شده که این جلسات سازنده و مفید بوده است.»


وی در مورد نگهداری وسایل و تاسیسات تاکید کرد که بسیاری از تجهیزات موجود در واحدها ابزار و وسایل گرانقیمت هستند و نیاز ویژه به نگهداری دارند و معاونان عمرانی واحدها باید در این زمینه نظارت بیشتری کنند.


رئیس شورای تخصصی عمران دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تصریح کرد: «هرگونه ساخت و احداث بنای جدید در واحدهای استان باید با مجوز استان باشد. واحدهایی که قصد تاسیس بنا دارند باید مجوز آن از طریق استان صادر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته