دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 12:31

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت پیشتاز در زمینه ارتباط با صنایع و سازمان‌ها

با تلاش دفتر ارتباط با صنعت و جامعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، جلسه‌ای درباره همکاری‌های متقابل با اداره برق شهرستان مرودشت درآن اداره برگزار شد.
کد خبر : 86497

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا صالحی‌زاده، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد مرودشت با تشکر از اهدای تجهیزات آزمایشگاهی از سوی اداره برق شهرستان مرودشت از همکاری و تعاملات همه‌جانبه با اداره برق شهرستان مرودشت استقبال کرد.


صالحی‌زاده افزود: «بر پایه بررسی‌های انجام شده در دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد مرودشت، کارآموزان معرفی‌شده به اداره برق شهرستان به خوبی از سوی مدیران و مهندسان آن اداره راهنمایی شده‌اند و دانش فنی بسیار ارزشمندی در اختیار این دسته از دانشجویان قرار گرفته است.»


در ادامه دکتر مهدی نفر رئیس دانشکده فنی مهندسی واحد مرودشت، درباره راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی مرتبط با رشته مهندسی برق و کاربردی‌تر کردن موضوعات مورد استفاده دانشجویان در پایان نامه‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری، مطالبی را عنوان کرد و سپس نظرات تخصصی از سوی مسئولان شرکت کننده در جلسه مطرح و مورد استفاده قرار گرفت.


دهنوی مدیر برق مرودشت از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به ویژه در زمینه غنی سازی مطالب علمی و در اختیار گذاشتن تجربه‌های کاربردی استقبال کرد.


در این جلسه قرار شد دوره‌های کاربردی پیشنهادی از سوی مدیران برق مرودشت که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان این واحد دانشگاهی قرار گیرد، اعلام شود تا زمینه استفاده از تجربیات این صنعتگران به منظور آموزش دانشجویان واحد مرودشت فراهم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته