دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

المیرا شریفی‌مقدم و سعید عبدولی به «نشان ارادت» می‌آیند

المیرا شریفی‌مقدم و سعید عبدولی به «نشان ارادت» می‌آیند
سیزدهمین و چهاردهمین قسمت برنامه «نشان ارادت» با حضور المیرا شریفی‌مقدم و سعید عبدولی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
کد خبر : 864922

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم فناوری آنا، المیرا شریفی‌مقدم از مجریان و گویندگان رسانه ملی است که اکنون اجرای مجله صبحگاهی «صبحانه ایرانی» شبکه دو را به عهده دارد. وی با حضور در برنامه «نشان ارادت»، مطالب جالب و شنیدنی از خاطرات و ارادتش به سید و سالار شهیدان بیان می‌کند.

سعید عبدولی نیز مهمان چهاردهمین قسمت برنامه «نشان ارادت» خواهد بود. وی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان است که تاکنون مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۱ و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ را کسب کرده‌است.

این ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۱ در وزن ۶۶ کیلوگرم توانست نهمین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را کسب کند و همچنین سهمیه ورود به بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ را نیز به دست آورد.

برنامه «نشان ارادت» تاکنون میزبان افرادی مانند محمدرضا ورزی، مجید شهریاری، فخرالدین صدیق شریف، فرزاد جمشیدی، بهنام محمودی، آزاده آل‌ایوب، مهران مهام، داریوش سلیمی، رسالت بوذری، رضا فیاضی، مرضیه هاشمی و نادر سلیمانی بوده است.

این برنامه کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات است که تهیه‌کنندگی آن را پویان هدایتی به عهده دارد.

سیزدهمین و چهاردهمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، پنجشنبه و جمعه دوم و سوم شهریور ساعت ۱۷:۱۰ روانه آنتن شده و بازپخش آن ساعات ۴:۱۰ صبح و ۱۳:۱۵ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته