دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 11:44
مدیرعامل سپاهان در گفت‌وگو با آنا

منتظر تصمیم نهایی ویسی هستیم/ جریمه بازیکنان ربطی به کمیته انضباطی ندارد

اصغر باقریان گفت: زمانی که بازیکنان خودمان را تشویق می‌کنیم و به آنها پاداش می‌دهیم از کمیته انضباطی مجوز می‌گیریم که در مورد تنبیه باید از آنها مجوز بگیریم.
کد خبر : 86489

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران بدترین نتیجه پانزده دور گذشته لیگ برتر را کسب کرد. سپاهانی‌ها که برای ناکامی این فصل، به دنبال تقویت تیمشان برای فصل بعد هستند در اولین اقدام با عبدالله ویسی سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر به توافق رسیدند.


اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های انجام شده میان باشگاه سپاهان و عبدالله ویسی گفت: «در چند روز اخیر مذاکراتی را با عبدالله ویسی داشتیم، روز گذشته هم به طور مفصل در مورد مسائل کلی و شرایط دو طرف صحبت‌های زیادی صورت گرفت. نظرات دو طرف بر روی اکثر موارد شبیه هم است. فعلا توافقات روی جزئیات مانده که در بعضی مسائل جزئی هم نقاط اشتراک داریم. آقای ویسی از ما چند روز فرصت خواستند تا جواب دهند و ما هم منتظر پاسخ نهایی او هستیم.»


مدیرعامل سپاهان در رابطه با جذب بازیکنان مدنظر ویسی و احتمال جدایی بازیکنان فعلی این تیم بیان کرد: «در حال حاضر هیچ لیست ورودی و خروجی تهیه نکردیم و ویسی هم لیستی را برای جذب بازیکنان در اختیار ما نگذاشته است. بعد از پاسخ ویسی و مشخص شدن سرمربی تیم کارمان را برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی آغاز خواهیم کرد.»


باقریان در خصوص جریمه 30 درصدی باشگاه سپاهان برای بازیکنان و کادر فنی‌اش و اینکه کمیته انضباطی اعلام کرد که تیم‌ها نمی‌توانند بیشتر از 20 درصد بازیکنان خودشان را جریمه کنند اظهار داشت: «هر باشگاه برای خودش آیین نامه انضباطی دارد و تصمیمات داخلی را طبق مقررات آیین نامه باشگاه اتخاذ می‌کند. تنبیه یا تشویق یک بازیکن ربطی به کمیته انضباطی ندارد و زمانی که ما بازیکنان خودمان را تشویق می‌کنیم و به آنها پاداش می‌دهیم از کمیته انضباطی مجوز می‌گیریم که در مورد تنبیه باید از آنها مجوز بگیریم. این مسائل در حوزه اختیارات باشگاه‌ها است و ربطی به نهادهای دیگر ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته