دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1402 - 10:00

به بهانه بیانیه‌های بعد از مهمترین بازی هفته/ استقلال همه چیز را دید به جز هند ناشیانه یک مدافع!

به بهانه بیانیه‌های بعد از مهمترین بازی هفته  استقلال همه چیز را دید به جز هند ناشیانه یک مدافع!
استقلالی‌ها بعد از باخت به سپاهان اعتراضات زیادی داشتند که البته بخشی از آن‌ها مربوط به صحنه‌های داوری بود.
کد خبر : 864887

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال شب گذشته دیدار حساس مقابل سپاهان را با یک گل واگذا کرد. در صحنه پنالتی سپاهان شاهد هند عجیب و غریب و کاملا ناشیانه ایمان سلیمی بودیم که همان صحنه سرنوشت و نتیجه مسابقه را عوض کرد. هیچ بعید نبود که اگر آن صحنه پنالتی رخ نمی‌داد، استقلال می‌توانست با همان تاکتیک نیمه اول در نیمه دوم هم دروازه خود را بسته نگه دارد و حداقل با یک نتیجه مساوی به تهران برگردد، اما ایمان سلیمی که اولین حضور خود در ترکیب اصلی استقلال را تجربه می‌کرد، با یک حرکت مبتدیانه و غیر حرفه‌ای و البته غیر ضروری یک پنالتی تقدیم سپاهان کرد و تیم خوب و پرمهره اصفهانی با همان یک پنالتی بازی را برد.

استقلالی‌ها در حین بازی به هند پنالتی ایمان سلیمی اعتراض کردند، اما صحنه آنقدر واضح بود که بعد از بازی کمتر کسی از آن صحبت کرد از طرفی جواد نکونام روی یک صحنه به شدت اعتراض کرد و معتقد بود که بعد از حرکت مهرداد محمدی، سیاوش یزدانی با دست مانع پیشروی شده و توپ به دست مدافع سپاهان برخورد کرده است. در مورد این صحنه کارشناسان داوری بهتر می‌توانند نظر بدهند، اما استقلالی‌ها که جواب بیانیه سپاهان را دادند، به همه موارد اشاره کردند به جز هند غیر حرفه‌ای و عجیب مدافعشان که سرنوشت بازی را عوض کرد. واقعاً هیچ‌کس نفهمید که چرا ایمان سلیمی باید در آن صحنه و در آن دقیقه توپ را با دست بزند؟

جواد نکونام که یک مربی حرفه‌ای است حتماً باید این صحنه و این هند عجیب ایمان سلیمی را مدیریت کند وگرنه از این دست اشتباهات در بازی‌های آینده استقلال هم تکرار می‌شود و سرنوشت بازی‌ها عوض خواهد شد. عجیب اینکه سلیمی قبل از آن هند پنالتی یک اخطار هم داشت و شاید اگر یک داور خارجی به جای کوپال ناظمی بود، در همان صحنه پنالتی مدافع استقلال را اخراج هم می‌کرد.

با تمام این اوصاف استقلال در اصفهان بد بازی نکرد و حداقل اینکه موقعیت چندانی به سپاهان نداد. آن‌ها در یکی دو صحنه شانس گلزنی هم داشتند که عملکرد ضعیف ارسلان مطهری و کمی بدشانسی مانع از به ثبت رسیدن گل مساوی شد، اما مهمترین مسئله بازی استقلال و سپاهان همان خطای هند ایمان سلیمی بود که سرنوشت حساس‌ترین بازی هفته را به طور کامل عوض کرد.هر چند بیانیه های دو تیم بعد از بازی هم کاملا عجولانه بود و شاید فدراسیون فوتبال باید فکری عاجل برای صدور این بیانیه ها که بیشتر به جای روشنگری باعث ایجاد حواشی می شود، داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته