دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1402 - 21:01

برتری یک نیمه ای سپاهان/ حسینی منجی آبی‌پوشان نشد

برتری یک نیمه ای سپاهان  حسینی منجی آبی‌پوشان نشد
نیمه اول دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید.
کد خبر : 864862

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند ودر پایان نیمه نخست نماینده اصفهان یک بر صفر برنده شد.

داور:  کوپال ناظمی

اخطار: رضا شکاری (سپاهان) - ایمان سلیمی (استقلال)

گل: رضا اسدی (۹+۴۵پ)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری و کوین یامگا

بازی در شرایطی با تأخیری یکی دو دقیقه‌ای آغاز شد که پیش از شروع بازی استقلالی‌ها به پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان که پدرش را به تازگی از دست داده به او تسلیت گفتند و همچنین تشریفات پسش از باز کمی طول کشید. سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و استقلال هم که نمی‌خواست در لاک دفاعی باشد به دنبال استفاده از ضدحملات بود و اتفاقاً در دقیایق پایانی نیمه اول کوین یامگا فرصتی طلایی به دست آورد اما با بی‌دقتی به دست پیام نیازمند زد تا گلی به ثمر نرسد. حدود چند دقیقه‌ای بازی به‌علت لیزراندازی هواداران سپاهان و دخالت ماموران یگان ویژه متوقف شد و رامین رضاییان از هواداران تیمش خواست تا  لیزراندازی را متوقف کنند.

در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه داور برخورد توپ به دست ایمان سلیمی را برای سپاهان پنالتی تشخیص داد و رضا اسدی آن را تبدیل به گل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته