دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1402 - 15:56
رئیس دانشگاه آزاد استان فارس:

نتایج برگزاری طرح اعتلا در دانش‌افزایی استادان و دانشجویان مشهود است

نتایج برگزاری طرح اعتلا در دانش‌افزایی استادان و دانشجویان مشهود است
محمدرضا قائدی عنوان کرد: نتایج برگزاری طرح سراسری اعتلا در دانش‌افزایی استادان، مسئولان، کارکنان و دانشجویان مشهود است.
کد خبر : 864818

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری علم و فناوری آنا از شیراز، دوره منطقه‌ای طرح ملی اعتلا ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد در محل اردوگاه شهید ربانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به مدت دو روز در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم از طرح اعتلا به عنوان دوره‌ای کارآمد، سازنده و پربار یاد کرد که با استقبال قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است.

محمدرضا قائدی عنوان کرد: طرح اعتلا به‌عنوان یکی از دوره‌های کارآمد، سازنده و کاربردی نقش ارزنده‌ای در تعالی بخشی معرفتی، مهارتی و حرفه‌ای مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی داشته است.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان شد، بیان کرد: دوره نخست طرح اعتلا در استان فارس بهمن‌ماه سال گذشته با شرکت ۱۵۰ استاد برجسته در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرد: دوره استانی طرح اعتلا با حضور ۲۵۰ استاد در خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد و امروز میزبان جمع کثیری از استادان کشوری در همایش دو روزه شیراز هستیم.

قائدی با اشاره به اهمیت دانش‌افزایی در حوزه آموزش و پرورش گفت: دوره اعتلا به همت مجموعه توانمند دانشگاه آزاد و با ابداع دکتر قربانی گلشن‌آبادی، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان طرح سراسری اعتلا افزود: نتایج برگزاری این طرح‌های فاخر در دانش‌افزایی استادان، مسئولان، کارکنان و دانشجویان مشهود است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از همزمانی برگزاری طرح اعتلا با مسابقات فوتسال کارکنان و هیئت علمی‌های سراسر کشور در شیراز خبر داد و افزود: به‌دلیل رویداد‌های متنوعی که در حال برگزاری است، مجموعه دانشگاه آزاد فارس در جبهه‌های مختلفی در حال فعالیت و خدمت‌رسانی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم از طرح اعتلا به عنوان راهکاری مؤثر در عرصه جنگ ترکیبی یاد کرد.

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی با تشریح برخی از دستاورد‌های طرح ملی اعتلا اظهار کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری که ضرورت تدبیر در جنگ ترکیبی را یادآور می‌شوند با بهره‌گیری از طرح‌هایی نظیر اعتلا می‌توان گام‌های جدید و مؤثری برای جامعه برداشت.

وی با اشاره به اهمیت به‌روز بودن دانش استادان و دانشجویان در شرایط بمباران خبری دشمن در فضای مجازی افزود: جهاد تبیین با وجود راهکار‌هایی نظیر طرح اعتلا احساس می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تأکید بر علم‌آموزی، مطالعه بیشتر و برخورداری از دانش روز جهان اظهار کرد: دور هم بودن استادان، وحدت و انسجام آنها موجب تقویت انگیزه‌ها خواهد شد تا در راه پیشبرد آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش موفق عمل کنیم.

یعقوبی، پاسخگویی به شبهات را مهم و چاره‌ساز ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته