دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مجلس در گفت‌وگو با آنا:

عده‌ای با تحلیل‌های نادرست دانشگاه آزاد را رقیب خود می‌دانند/ نباید سرمایه عظیمی که به همت دانشگاه آزاد ایجاد شده است دچار خدشه شود

عده‌ای با تحلیل‌های نادرست دانشگاه آزاد را رقیب خود می‌دانند  نباید سرمایه عظیمی که به همت دانشگاه آزاد ایجاد شده است دچار خدشه شود
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به زعم عده‌ای مشکلاتی در سیستم دانشگاه آزاد وجود دارد باید به دنبال رفع مشکلات باشیم و برای پیشبرد آن کار کنیم، نباید سرمایه عظیمی که در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است دچار خدشه شود.
کد خبر : 864804

رحمت الله فیروزی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مولود‌های انقلاب اسلامی با راه‌اندازی واحد‌های متعدد و مختلف باعث رشد و توسعه دانشجویان و فضای علمی در کشور شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خدمات زیادی به کشور ارائه کرده است، افزود: علاوه بر هزاران دانشجویی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، اکنون با یک میلیون ۲۵۰ هزار دانشجو در کشور بخش عظیمی از متقاضیان تحصیل را در خود جای داده است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: این دانشگاه با مدیریتی که تا به حال داشته شرایط بسیار خوبی را رقم زده است و فارغ التحصیلان این دانشگاه در اقضی نقاط کشور در بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی مشغول کار و موثر هستند. 

وی با بیان اینکه حمایت از مجموعه علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد باعث می‌شود که این دانشگاه بتواند نقش موثرتری را در جامعه ایفا کند، افزود: به دلسوزان و حاکمیت کشور این توصیه را دارم اگر به زعم آن‌ها مشکلاتی در سیستم دانشگاه آزاد وجود دارد باید به دنبال رفع مشکلات باشیم و برای پیشبرد آن کار کنیم و نباید سرمایه عظیمی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است دچار خدشه شود.

 فیروزی پور با بیان اینکه عده‌ای با تحلیل‌هایی نادرست دانشگاه آزاد را به عنوان رقیب برای خود در نظر می‌گیرند، افزود: تمام مراکز علمی کشور مکمل هم هستند و باید آن‌ها را تقویت، توسعه، رشد و ارتقا دهیم که فارغ التحصیلان و نخبگان بتوانند در این دانشگاه‌ها نقش خوب خود را ایفا کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با مدیران سایت هسته‌ای مجموعه نطنز عنوان کرد: بنده هفته گذشته در جلسه‌ای که با مدیران سایت هسته‌ای مجموعه نطنز داشتم و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و دانشگاه نطنز در آنجا حضور داشتند، تفاهم کرده ایم که یک همکاری دو جانبه برقرار کنیم. 

وی افزود: ارتباط و همکاری دو جانبه برای استفاده از دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه نطنز در حوزه تامین قطعات مورد نیاز مجموعه مد نظر ماست که هم از قدرت علمی دانشجویان بهره‌مند شویم و هم شرایطی ایجاد شود که دانشجو را از لحاظ مالی تامین کند.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه نگاه و رویکردم نسبت به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مثبت بوده و اعتقادم بر این است که باید دانشگاه را تقویت کنیم تا به قله‌های موفقیتی که در نظر دارد برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته