دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1402 - 10:03

قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد مشخص شد

قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد مشخص شد
تیم استان تهران در مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به قهرمانی رسید.
کد خبر : 864704

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

 این دوره از مسابقات از ۲۶ مرداد آغاز شد و ۱۱ تیم از مناطق و استان‌های مختلف به رقابت پرداختند که تیم‌های برگزیده این مسابقات از روز یکشنبه در قالب مسابقات حذفی با یکدیگر به مصاف هم رفتند تا تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌چهارم و فینال را مشخص کنند.

در مرحله حذفی این بازی‌ها تیم استان خوزستان با تیم سازمان مرکزی به رقابت پرداخت، تیم استان تهران مقابل تیم استان فارس صف‌آرایی کرد، تیم استان خراسان رضوی با تیم استان مرکزی مسابقه داد و تیم استان البرز و تیم استان اردبیل نیز با هم رقابت کردند.

در مرحله حذفی این مسابقات تیم‌های خوزستان و تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در این رقابت هر دو تیم در زمان اصلی با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند و در نهایت در ضربات پنالتی تیم تهران موفق به صعود به مرحله فینال مسابقات شد.

همچنین در دیگر بازی این مرحله تیم استان مرکزی در مقابل تیم استان اردبیل به رقابت پرداخت که در پایان تیم اردبیل با نتیجه سه بر یک تیم اراک را از راه‌یابی به فینال متوقف کرد و خود راهی مسابقه فینال در مقابل تیم استان تهران شد.

مسابقات فینال این دوره بین تیم‌های استان تهران و استان اردبیل برگزار شد که استان تهران موفق شد به‌عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها نائل شود. همچنین تیم‌های استان اردبیل و استان مرکزی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

به گزارش آنا در مراسم اختتامیه مسابقات که با حضور محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، وی برای ورزشکاران و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات آرزوی موفقیت و کاپ قهرمانی تیم‌های برتر را اهدا کرد.

در این مراسم محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد که ورزش ومسابقات ورزشی در میان کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تداوم و تسری یابد.

این مراسم با حضور غلام پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور و استان فارس  برگزار شد و این پیشکشوت ورزش کشور، جوانان و شرکت کنندگان در این دور از مسابقات را به راستی و پیروی از مرام پهلوانی مولا علی (ع) توصیه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته