دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1402 - 14:58

حمله هوایی روسیه به تروریست‌ها در سوریه

حمله هوایی روسیه به تروریست‌ها در سوریه
هواپیما‌های نظامی روسیه امروز سه شنبه بار دیگر مواضع تروریست‌ها در شمال سوریه را هدف قرار دادند.
کد خبر : 864595

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد که نیروی هوایی روسیه مستقر در سوریه امروز به مواضع تروریست‌ها در اطراف روستای «شیخ بحر» در غرب شهر «ادلب» واقع در شمال سوریه حمله کردند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله ارائه نشده است.

نیمه شب یکشنبه نیز هواپیما‌های ارتش روسیه مستقر در سوریه یک مقر نظامی گروه تروریستی موسوم به «هیات تحریرالشام» (جبهه النصره سابق) را در غرب شهر ادلب در شمال غربی سوریه منهدم کردند.

در همین رابطه خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع بلندپایه میدانی بدون ذکر نام او اعلام کرده بود: هواپیما‌های شناسایی روسیه چند خودروی نظامی وابسته به جبهه النصره را که شبانه در حال انتقال تجهیزات نظامی و صندوق‌های احتمالا حاوی پهپاد از یکی از انبار‌های این گروه تروریستی در شهر مرزی «سرمدا» بودند، شناسایی کردند.

این منبع گفته بود: در پی عملیات شناسایی، هواپیما‌های روسی نیمه شب در سه حمله هوایی مقر یاد شده (انبار) را به طور کامل منهدم کردند که بر اساس اطلاعات اولیه، در جریان این حمله، شش تروریست کشته و بقیه زخمی شدند که اکثر آن‌ها از اتباع چینی و چچنی هستند. در این حملات هوایی سه خودروی تروریست‌ها نیز منهدم شد.

به گفته این منبع، مقر هدف قرارگرفته تازه بنا شده بود و عناصر مسلح جبهه النصره اخیرا آن را در نزدیک منطقه «تل الرمان» در غرب شهر ادلب که پوشیده از درخت است، احداث کرده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته