دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1402 - 00:15

حسینی: چرا پس از سه سال هنوز پاداش نگرفته‌ایم؟ /امیدوارم تبعیض بین فوتبال و سایر رشته‌ها برداشته شود+ فیلم

حسینی: چرا پس از سه سال هنوز پاداش نگرفته‌ایم؟  امیدوارم تبعیض بین فوتبال و سایر رشته‌ها برداشته شود+ فیلم
عضو تیم ملی تکواندو گفت: چرا پس از ۳ سال هنوز نباید بتوانیم پاداش‌های خودمان را از مسئولان ورزش دریافت کنیم؟
کد خبر : 864579

میرهاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی تکواندو اظهار کرد: 2 سال متوالی است با شرکت در مسابقات مختلف برای حضور در المپیک تلاش می‌کنیم. آخرین رقابت ما هم حضور در یونیورسیادجهانی دانشجویان بود. خداراشکر تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم. پس از آن هم بازی‌های آسیایی که امیدوارم بهترین نتایج در آنجا برای ما رقم بخورد. تکواندو همیشه جورکش کاروان ایران بوده و ان‌شاءالله در این دوره هم شاهد چنین اتفاقی باشیم تا با کسب مدال‌های خوشرنگ به کاروان ایران در کسب جایگاه خوب کمک زیادی شود.

حضورم در بازی‌های آسیایی به کادرفنی بستگی دارد

وی درباره هدفش برای حضوردر المپیک گفت: عدم شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و مواجه با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی باعث شد تا در رنکینگ جایگاه خوبی که داشتم را از دست بدهم. همین مساله باعث شده تا نتوانم در گرندپری پاریس تیم را همراهی کنم. حضورم در بازی‌های آسیایی چیزی مشخص نیست و کادرفنی تصمیم‌گیرنده خواهند بود.

خیلی دیر تمرینات را برای مسابقات استارت زدیم

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ادامه داد: برای حضور در المپیک خیلی دیر تمرینات را شروع کردیم و حتی خود کادرفنی هم کمتر از دو سال است روی کار آمده‌اند و این دو عامل منجر شده تا خیلی دیر با کادرفنی هماهنگ شویم، اما باز توانستیم نتایج خوبی در میادین بین‌المللی کسب کنیم. کارمان سخت است، زیرا برای کسب سهمیه خیلی دیر استارت کار را زدیم، هر چند هنوز سیستم رنکینگ ادامه دارد. تمام رقابت‌هایی که می‌رویم در نهایت به کسب سهمیه منجر می‌شود. امیدوارم بتوانیم سهمیه‌های خوبی برای المپیکی شدن به دست بیاوریم.

چرا پس از سه سال نباید پاداش‌هایمان را بگیریم؟

ملی پوش تکواندو درباره اینکه نظرش درباره بازدید سرپرست وزارت ورزش از اردوی تیم ملی چیست، توضیح داد: قطعا حضور مسئولان به بچه‌ها و خود ما کمک زیادی می کند تا انگیزه‌مان از تمرین کردن دو چندان شود. دلیلی که برای ورزش کردن ما وجود دارد اینکه دیده شویم. دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم که در اردوی ما حضور پیدا کردند. البته یک انتقادی هم به آنها وارد است و آن اینکه حدود سه سال است پاداش هایمان را دریافت نکرده‌ایم و این یکی از موارد مورد انتقاد ما به مسئولان بود. وضعیت به شکل بدی آزار دهنده است، زیرا ما هم منبع درآمد خاصی جز حضور در ورزش نداریم. .سر همین دریافت پاداش‌ها خیلی به سجادی وزیر پیشین نامه زدیم، اما انجام نشد.

فوتبالیست‌ها ماشین هشت میلیاردی وارد می کنند آن را به قیمت صد میلیارد تومان می‌فروشند

حسینی با اشاره به اینکه در تمام عمر ورزشی‌شان به اندازه یک فوتبالیست درآمد نخواهند داشت، گفت: امیدوارم با حضور سرپرست جدید این وعده‌ها به مرحله اجرا برسد. همین که پس از سه سال پاداشمان را بگیریم بهترین اتفاق ممکن خواهد بود. متاسفانه برخی ورزشکاران ماشین هشت میلیاردی وارد کشور می‌کنند و در عوض آن را به قیمت صد میلیارد تومان به فروش می‌رسانند. ما ورزشکاران در بخش انفرادی سر جمع زندگی‌مان در سال‌هایی که ورزش کنیم به هشت میلیارد هم نخواهد رسید. این مسأله برای تمامی ورزشکاران اجحاف و آزاردهنده است. امیدوارم این موارد درست شود و دیگر تبعیضی میان ورزشکاران فوتبال با دیگر رشته‌ها نباشد. دوست دارم همه ما از نگاه مسئولان به یک چشم دیده شویم.

از حضور در تکواندو بسیار خوشحالم

وی با تاکید بر اینکه از حضور در تکواندو راضی است، اظهار کرد: با اینکه برای فوتبالیست شدن تا مراحلی نیز پیش رفتم، اما دست تقدیر من را به سمت تکواندو کشاند و از حضور در این رشته بسیار خوشحالم. همین که توانستم با کسب مدال دل مردمم را شاد کنم از هر چیز دیگری برایم ارزشمندتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته