دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1402 - 14:34

جدیدترین نامه فدراسیون جهانی/ تکلیف اعزام سه ژیمناست به مسابقات سهمیه المپیک مشخص شود

جدیدترین نامه فدراسیون جهانی  تکلیف اعزام سه ژیمناست به مسابقات سهمیه المپیک مشخص شود
فدراسیون جهانی ژیمناستیک در جدیدترین نامه خود از فدراسیون ایران خواست تا تکلیف سه ژیمناست خود را به مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس در بلژیک مشخص کند.
کد خبر : 864570

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون جهانی ژیمناستیک به دنبال برگزار نشدن مجمع انتخاباتی قانونی، همچنان زهرا اینچه درگاهی و محسن سلیمانی را رئیس و دبیرکل فدراسیون ژیمناستیک ایران می‌داند و به همین خاطر مکاتبات خود را با آنها تا زمان برگزاری انتخابات قانونی و مورد تأیید خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

آنا منتشر کرد| نامه فدراسیون جهانی ژیمناستیک به کمیته ملی المپیک/ فقط اینچه درگاهی را به عنوان رئیس فدراسیون می‌شناسیم+ اسناد

در جدیدترین نامه و اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک مهدی احمدکهنی و محمدرضا خسرونژاد در ماده دارحلقه و مهدی الفتی در ماده پرش خرک به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در بلژیک از سری مسابقات کسب سهمیه المپیک پذیرفته شده‌اند. 

در نامه فدراسیون جهانی به این موضوع اشاره شده که اگر فدراسیون ایران تصمیمی برای استفاده از سهمیه‌های خود ندارد این موضوع را اعلام کند تا فدراسیون جهانی سه سهمیه کشورمان را به ژیمناست‌های دیگر کشورها که در بررسی کمیته فنی این فدراسیون پس از نمایندگان کشورمان قرار گرفته‌اند، داده شود.

بیشتر بخوانید:

ژیمناستیک از بن‌بست اعزام خارج نشد/ بازی‌های آسیایی تنها میدان بین‌المللی ژیمناست‌های ایران؟!

این ایمیل در حالی ارسال شده که اینچه درگاهی و سلیمانی در فدراسیون ژیمناستیک حضور ندارند. عابد حقدادی با وجود اعلام لغو مجمع انتخاباتی از سوی ایران به فدراسیون جهانی، به فعالیت خود به عنوان رئیس ادامه می‌دهد و سرپرستی نیز برای فدراسیون انتخاب نشده تا امور مربوط به برگزاری مجمع انتخاباتی دموکراتیک و قانونی را اجرایی کند.

از طرفی دیگر مجوز (لایسنس) خسرونژاد و الفتی منقضی شده و اقدامی برای تمدید آن صورت نگرفته است. درخواست تجدید مجوز (لایسنس) این دو ژیمناستیک بار مالی ایجاد می‌کند و اینچه درگاهی یا سلیمانی نمی‌توانند بدون پشتوانه و در حالی که از آنها سلب مسئولیت شده گامی بردارند. این موضوع در مورد اعزام نمایندگان ایران به مسابقات قهرمانی جهان در بلژیک هم صدق می‌کند. سه نماینده ایران در صورت داشتن مجوز به همراه سرپرست، مربی و داور اعزام می‌شوند که برآورد هزینه اعزام، اسکان و بازگشت آنها به کشور۴۰ هزار یورو است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته