صفر تا صد ارسال کالا از دیجیکالا
به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیجیکالا یک مارکت پِلِیس یا بازار بزرگ آنلاین است که بیش از 308.000 فروشنده در آن مشغول به فروش کالا هستند. در دیجیکالا بیش از 9.7 میلیون تنوع کالایی وجود دارد که به روشهای مختلف برای خریداران کالاها ارسال میشوند. یکی از مهمترین دغدغههای کاربران دیجیکالا یا هر فروشگاه اینترنتی دیگری، این است که کالای خریداری شده چه زمانی به دستشان میرسد.
دیجیکالا شیوههای مختلفی از ارسال را متناسب با فروشنده کالا، مقصد کالا و همچنین نوع کالا در اختیار کاربران خود قرار میدهد. هر یک از این شیوههای ارسال شرایط و ویژگیهای خاص خود را دارند که ممکن است گاهی برای کاربران جدید، مبهم و پیچیده به نظر برسند. برای آگاهی بیشتر مشتریان از خدمات دیجیکالا، این فروشگاه اینترنتی در بخشی از وبسایت خود راهنمای کاملی از شیوههای ارسال را به صورت ساده و به دور از پیچیدگی، قرار داده است که شامل 8 نوع ارسال کالا به روشهای زیر است:
- ارسال امروز
- دریافت حضوری
- دریافت از گنجه
- ارسال توسط فروشنده
- ارسال عادی
- ارسال کالاهای بزرگ، سنگین و فوق سنگین
- ارسال سریع سوپرمارکتی
- ارسال با پست
هشت شیوه ارسال بالا، در این این صفحه، در قالب سرفصلهای جداگانه نمایش داده شده و کاربران با کلیک بر روی هر یک از بخشها میتوانند اطلاعات کاملی از آن شیوه در قالب ویدیوهای آموزشی یا متون راهنما دریافت کنند. همچنین در بخش سوالات متداول نیز میتوانند پاسخ سوالات احتمالیشان درباره هریک از شیوههای ارسال کالا را دریافت کنند.
شیوه دریافت حضوری، در گذشته، محدود به دفاتر دیجیکالا بود اما امروز دیجیکالا این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند از میان ۳۵۰ مرکز تحویل حضوری در سطح کشور، بدون نیاز به منتظر ماندن در خانه و محلکار، کالای خود را دریافت کنند.
شیوه «ارسال امروز » هم یکی از شیوههایی است که به مشتریان کمک میکند تا بتوانند کالاهای موردنیاز خود را در همان روز سفارش و در بازهای ۳ تا ۵ ساعته دریافت کنند و نگران طولانی شدن زمان تحویل آن هم برای کالاهایی که نیاز فوری به آن دارند، نباشند.
با مراجعه به این صفحه و آشنایی با شیوههای ارسال در دیجیکالا، خرید هوشمندانهتری از این بازارگاه داشته باشید.
انتهای پیام/