دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود

دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود
دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی فردا در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.
کد خبر : 863861

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته که داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حاوی تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») تا فردا یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

این دفترچه حاوی توضیحاتِ کامل درباره نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته و همچنین راهنمای مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری است و داوطلبان باید دفترچه‌های انتخاب رشتهٔ مربوط را به دقت مطالعه کنند.

انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از سه‌شنبه ۳۱ مرداد آغاز و تا شنبه چهارم شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته