دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1402 - 10:25

بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی را با سفرمارکت رزرو کنید

بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی را با سفرمارکت رزرو کنید
آیا تابه‌حال برای شما پیش‌آمده که بخواهید با قطار به یک شهر دیگر سفر کنید اما وب‌سایت یا اپلیکیشن معتبری را برای خرید بلیط قطار پیدا نکرده باشید؟ وب‌سایتی که در آن بتوانید بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی را مشاهده کنید و با مقایسه امکانات و قیمت آن‌ها مناسب‌ترین بلیط را مطابق بودجه، علاقه و سلیقه­تان انتخاب کنید.
کد خبر : 863835

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیا تابه‌حال برای شما پیش‌آمده که بخواهید با قطار به یک شهر دیگر سفر کنید اما وب‌سایت یا اپلیکیشن معتبری را برای خرید بلیط قطار پیدا نکرده باشید؟ وب‌سایتی که در آن بتوانید بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی را مشاهده کنید و با مقایسه امکانات و قیمت آن‌ها مناسب‌ترین بلیط را مطابق بودجه، علاقه و سلیقه­تان انتخاب کنید. در این نوشتار سعی داریم وبسایتی را به شما معرفی کنیم که این امکانات را در اختیارتان قرار دهد.

با سفرمارکت بیشتر آشنا شویم

با رشد و توسعه اینترنت و گوشی‌های هوشمند، نحوه خرید اقلام سفر نظیر بلیط قطار نیز تغییر کرده ‌است. دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید بلیط قطار نیست و تنها با چند کلیک می­توان بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. هرکدام از شرکت‌های ریلی وب‌سایت فروش خاص خود را دارند. اما اگر بخواهید تمام بلیط‌های شرکت‌های ریلی را در یک وب‌سایت ببینید، لازم است که به سفرمارکت مراجعه کنید.

سفرمارکت یک بازار آنلاین برای خرید اقلام سفر نظیر بلیط قطار، بلیط هواپیما، هتل، تور گردشگری، ویلا و اقامتگاه است. سفرمارکت بر اساس یک موتور جستجوی هوشمند با دریافت اطلاعات اولیه‌ای از شما، لیستی از بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی فعال در مسیر مورد نظرتان را در تاریخی که انتخاب کرده‌اید، به شما نمایش می‌دهد.

مزایا خرید بلیط قطار از سفرمارکت

صرفه جویی در وقت: یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از سفرمارکت صرفه‌جویی در وقت است. شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید انواعی از بلیط قطار شرکت‌های ریلی مختلف را در یک صفحه و یک‌جا ببینید. در حالی که در گذشته می بایست به تک تک وبسایت های شرکت­های ریلی مختلف مراجعه کنید.

همچنین گزینه‌های مختلفی در بخش خرید بلیط قطار وجود دارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید لیست نتایج جستجو را براساس قیمت، ساعت حرکت، تخفیف و مدت سفر تغییر دهید. به این صورت که لیست بلیط ها بر اساس ارزان‌ترین قیمت تا گران­ترین، کمترین مدت سفر تا طولانی­ترین، بیشترین تخفیف تا کمترین و نزدیک ترین ساعت حرکت تا دیرترین مرتب می شود.

بدین شکل شما با صرف کمترین زمان ممکن می‌توانید ارزان قیمت ترین بلیط قطار که مدت زمان سفر آن کمتر است و در نزدیک ترین زمان ممکن حرکت می­کند و بیشترین تخفیف را دارد را در ابتدای لیست مشاهده کنید.

بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی را با سفرمارکت رزرو کنید

روش مناسبی برای خرید ارزان: یکی دیگر از مزیت‌های خرید از سفرمارکت این است که شما می‌توانید بلیط قطارهای مختلفی که در مسیر مورد نظرتان فعال هستند را در یک صفحه مشاهده کنید و با مقایسه آن‌ها ارزان‌ترین را برای خود خریداری کنید.

دسترسی آسان‌تر: با نصب اپلیکیشن سفرمارکت بر روی گوشی هوشمند خود، در هرکجا که باشید، تنها با اتصال به اینترنت می‌توانید بلیط قطار مورد نظرتان را خریداری کنید.

اطلاع از قیمت روز بلیط قطار: با مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید قیمت بلیط قطار مورد نظرتان را در هر روز مشاهده کنید.

اطلاع از ارزان‌ترین قیمت بلیط: یکی دیگر از مزیت‌های مراجعه به سفرمارکت این است که شما می‌توانید در بخش تقویم قیمتی ارزان‌ترین قیمت بلیط قطار مورد نظرتان را در ۱ هفته تا ۱ ماه پیش رو مشاهده کنید.

امکان اعمال سلیقه و علاقه خود: همون‌طور که گفتیم سفرمارکت بر اساس یک موتور جستجوی هوشمند کار می­کند. در بخش فیلترهای سفرمارکت شما می‌توانید علاقه، سلیقه و حتی بودجه خود را مشخص کنید تا نتایج جستجو بر اساس شرایط شما نمایش داده شود. در بخش فیلترها گزینه‌های زیر وجود دارد:

  • بازه قیمت

  • زمان حرکت قطار

  • مدت‌زمان سفر

  • نوع سالن (اتوبوسی، شش نفر، چهارنفره)

  • تعداد توقف (گزینه‌های آن شامل ۲، ۳، ۵، ۶، ۷ و ... می‌شود.)

  • شرکت‌های ریلی (که شامل انواع شرکت‌های ریلی فعال در مسیر و تاریخ مورد نظرتان است.)

امکان مشاهده مشخصات بلیط: یکی دیگر از مزایای خرید بلیط قطار از سفرمارکت این است که شما می‌توانید مشخصات مختلف یک بلیط شامل نوع سالن، تعداد ستاره‌های قطار، شرکت ریلی، زمان شروع سفر و پایان سفر، امکانات قطار، ایستگاه‌های بین راه را مشاهده کنید.

امکان رزرو یک کوپه به‌صورت دربست: از دیگر مزیت‌های خرید در سفرمارکت این است که شما می‌توانید یک کوپه را به‌طور دربست رزرو کنید و تا پایان سفر از حریم شخصی بیشتری که در اختیار دارید، لذت بیشتری ببرید.

نحوه خرید بلیط قطار از سفرمارکت

برای خرید بلیط قطار از سفرمارکت می‌توانید وارد وب‌سایت آن به نشانی www.safarmarket.com” “شوید یا اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. اپلیکیشن سفرمارکت را می‌توانید از طریق گوگل پلی، مایکت، اپ گالری، چارخونه یا کافه بازار دریافت کنید و بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید. همچنین می‌توانید نسخه وب اپلیکیشن آن را نیز از طریق صفحه اول وب‌سایت سفرمارکت دانلود و بر روی گوشی اپل خود نصب کنید. بعداز ورود به وب‌سایت سفرمارکت از سمت راست بر روی گزینه بلیط قطار کلیک کنید.

در صفحه جدید باید شهر مبدأ، شهر مقصد خود را انتخاب کنید. می‌توانید بلیط را یک‌طرفه بگیرید یا بلیط رفت‌وبرگشت را انتخاب کنید. اگر گزینه یک‌طرفه را انتخاب کردید، تاریخ رفت خود را مشخص کنید. اگر گزینه رفت‌وبرگشت را انتخاب کردید، هم تاریخ رفت و هم تاریخ برگشت را باید انتخاب کنید. سپس تعداد مسافرین را انتخاب کنید.

درصورتی‌که می‌خواهید یک کوپه را به‌طور دربست در اختیار بگیرید، گزینه کوپه دربست را فعال کنید و در انتها بر روی گزینه «جستجوی بلیط قطار» کلیک کنید. در صفحه جدید لیستی از بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی را مشاهده می‌کنید. گزینه فیلتر ها در وب‌سایت سفرماکت در بخش راست صفحه قرار دارد. در اپلیکیشن سفرمارکت این گزینه در پایین صفحه قرار گرفته است.

در بالای لیست بلیط­ها می‌توانید گزینه‌های قیمت، ساعت حرکت، تخفیف و مدت سفر را مشاهده کنید. با کلیک بر روی این گزینه ها ترتیب لیست بلیط­ها، تغییر می‌کند. بر روی هر بلیط می‌توانید مشخصات آن را مشاهده کنید. با انتخاب گزینه اطلاعات بیشتر نیز اطلاعات بیشتری نظیر ایستگاه‌ها، قوانین استرداد به شما نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب کردن بلیط مورد نظرتان بر روی گزینه انتخاب بلیط کلیک کنید. در صفجه جدید لازم است که اطلاعات بیشتری را وارد کنید و در انتها بر روی گزینه تأیید و ادامه کلیک کنید و در نهایت با طی کردن مراحل موردنیاز بلیط خود را خریداری خواهید کرد.

بلیط قطار انواع شرکت‌های ریلی را با سفرمارکت رزرو کنید

نتیجه‌گیری

سفرمارکت یک بازار آنلاین برای خرید اقلام سفر نظیر بلیط قطار است. وب‌سایت و اپلیکیشن سفرمارکت بر پایه یک موتور جستجوی هوشمند کار می‌کند. شما می‌توانید بر اساس علاقه، سلیقه، نیاز و میزان بودجه خود در زمان کم، مناسب‌ترین بلیط قطار را از طریق سفرمارکت خریداری کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بلیط بلیط قطار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته