دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1402 - 14:47

کارگروه دستگاه‌های نظارتی دانشگاه آزاد بازویی مشورتی برای مسئولان

کارگروه دستگاه‌های نظارتی دانشگاه آزاد بازویی مشورتی برای مسئولان
مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی منطقه ۸ دانشگاه آزاد عنوان کرد: کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی بازوی مشورتی بسیار خوبی برای مسئولان دانشگاهی است.
کد خبر : 863821

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی برگزار شد.

مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: به‌منظور تسریع در رسیدگی به پرونده تخلفات و اثربخشی اقدامات صورت گرفته کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی از مهر ۱۳۹۸ تشکیل شد.

جواد عارف با اشاره به سند تحول بیان کرد: کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی استان‌ها در راستای تحقق راه‌کنش تدوین و اجرای برنامه انسجام‌بخشی و افزایش کارآمدی واحد‌های نظارتی است که در دانشگاه‌ها هیئت‌های نظارتی مختلفی ازجمله گزینش، حراست، بازرسی و. در حال خدمت هستند.

وی ضمن بیان اهداف این کارگروه خاطرنشان کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های ارجاع شده از مراکز نظارتی با استفاده حداکثری از ظرفیت آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های جاری دانشگاه و اختیارات قانونی اعضای کارگروه و اتخاذ تصمیمات بازدارنده تا زمان طرح پرونده‌ها در هیئت‌های انضباطی و انتظامی از وظایف این کارگروه است.

مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این کارگروه می‌تواند بازوی مشورتی بسیار خوبی برای مسئولان دانشگاهی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی هم در این کارگروه از فعالیت‌ها و عملکرد حوزه‌های مختلف در زمینه آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، جذب دانشجو، پذیرش دانشجوی رشته پزشکی گزارشی ارائه کرد.

در نشست مشترکی دیگر کمیته تخلفات پژوهشی استان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شد و دو جلسه به صورت جداگانه احکام اعضای جلسات با حضور مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۸ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته