دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1402 - 09:31

نکته جالب از دیدار شاگردان نکونام و تارتار؛ استقلال با ملوان‌ها قوی سپید را شکست داد

نکته جالب از دیدار شاگردان نکونام و تارتار؛ استقلال با ملوان‌ها قوی سپید را شکست داد
استقلال با تک گل محمد حسین مرادمند که سابقه حضور در ملوان را دارد، از سد این تیم گذشت.
کد خبر : 863682

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال شب گذشته با یک گل تیم فوتبال ملوان را شکست داد تا دومین برد در لیگ امسال را جشن بگیرد.

سید حسین حسینی در همان اوایل بازی پنالتی ملوان را مهار کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. جالب اینکه حسینی برای خدمت سربازی در ملوان بود و مثل محمد حسین مرادمند گلزن استقلال سابقه حضور در این تیم محبوب شمالی را دارد.

در واقع می‌توان گفت استقلال با بازیکنان ملوانی خود موفق به شکست دادن تیم مهدی تارتار شد تا با ۶ امتیاز در جدول پرسپولیس را بگیرد و به سپاهان نزدیک شود. شاید اگر مهرداد محمدی که سابقه بازی در سپاهان را دارد، کمی دقت می‌کرد و گل دوم را در دقایق پایانی می‌زد امروز شاگردان جواد نکونام صدر نشین لیگ برتر بودند، اما به هر حال این اتفاق رخ نداد تا استقلال فقط با یک گل برنده شود و مثل سپاهان و پرسپولیس به امتیاز ششم برسد.

جواد نکونام با وجود تمام مشکلات تا امروز دو بازی اول را برده، اما خوب می‌داند که در هفته سوم و در اصفهان مقابل سپاهان چه کار سختی در پیش دارد. استقلال مقابل ملوان به این نتیجه رسید که با این تیم نمی‌توان قهرمان شد و جواد نکونام حتماً باید در روز‌های آینده تیمش را تقویت کند. فصل نقل و انتقالات هنوز تمام نشده و آبی پوشان می‌توانند حداقل دو بازیکن خوب خارجی بخرند چه در غیر این صورت باید قید قهرمانی و حتی نایب قهرمانی را بزنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته