دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1402 - 00:19

همدانی: با غیرت استقلال سد‌های فنی حریفان فرو می‌ریزد/ نکونام به حاشیه‌ها پایان داد

همدانی: با غیرت استقلال سد‌های فنی حریفان فرو می‌ریزد  نکونام به حاشیه‌ها پایان داد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: زمان از خودگذشتگی کادر فنی و بازیکنان رسیده، هر چه دارند بگذارند و ان‌شاءالله سدهای فنی حریفان یکی پس از دیگری فرو می‌ریزد.
کد خبر : 863677

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دومین برتری استققلال در هفته دوم از بیست و سومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در روزی که از رقبا عقب نماند که ملوان بندرانزلی یکی از بهترین بازی‌های خود را نشان داد و مستحق کسب یک امتیاز بود. ملوان تیم یکدست، دونده، جنگنده و تاکتیکی بود و اگر پنالتی این تیم در نیمه اول به گل تبدیل می‌شد چه بسا جریان بازی عوض می‌شد اما وجود یک دروازه‌بان خوب باعث شد تا استقلال در جریان بازی باقی بماند و به سه امتیاز خانگی و حیاتی برسد. ضمن اینکه با روحیه خوبی آماده بازی با سپاهان در اصفهان شود.

ملوان یقه تیم‌های مدعی را می‌گیرد

وی ادامه داد: بازی استقلال و ملوان سرعت بالایی داشت. هر دو تیم هدف شان کسب حداکثر امتیازات مسابقه بود و البته هیچ کس اتنتظار چنین بازی خوبی را از ملوان نداشت. این تیم در ساختار دفاعی و هجومی هدفمند کار می‌کرد و بازیکنان این تیم یکدیگر را به خوبی پوشش می‌دادند. بدون شک حضور مهدی تارتار باعث شده تا ملوان بازی بدون ایرادی انجام دهد و در آینده ملوان یقه تیم‌های مدعی را خواهد گرفت. استقلال با برد شیرین در آبادان مقابل صنعت نفت روح تازه‌ای را پیدا کرد و از فشار خارج شد. دیروز هم جواد نکونام گفت نقل و انتقالات تا نیم فصل برای استقلال تمام شده، پس سرمربی تیم با پایان داده به حاشیه‌های نقل و انتقالاتی، تمرکز خود را روی مسابقات گذاشته و روی بازیکنانی که دارد حساب باز کرده است. با موجودیت فعلی که تیم دارد باید با حریفان بجنگد تا نیم فصل شود و آن زمان استقلال برای مصاف با حریفان در بازی‌های باقیمانده تقویت شود.

کادرفنی و بازیکنان استقلال از جان مایه بگذارند

پیشکسوت تیم استقلال در ورد اینکه امکان رقابت با مدعیانی که در نقل و انتقالات بهتر از آبی‌پوشان عمل کردند وجود دارد، عنوان کرد: کار خیلی سخت است و جواد نکونام باید کاری کند که کارستان باشد. سپاهان و پرسپولیس شاکله اصلی خود را حفظ کردند و نفرات مورد نیازشان را در نقل و انتقاات جذب کردند. ثبات در این تیم‌ها، قاعدتاً کار را برای استقلال دشوارتر می‌کند. نکونام چاره‌ای ندارد تا با همین نفراتی که در اختیار دارد به مصاف حریفان آماده‌اش برود. وقتی راه دیگری نمانده باید غیرت و حمیت کرد و از جان مایه گذاشت. مشکلات مالی هم به قوت خود باقی است ولی زمان از خودگذشتگی کادرفنی و بازیکنان رسیده، هر چه دارند بگذارند و ان‌شاءالله سدهای فنی حریفان یکی پس از دیگری فرو می‌ریزد. از حالا استقلال برای دیدار بزرگ خود با سپاهان آماده شود و اگر در اصفهان این تیم مدعی را شکست دهد، گام بلندی برای ماندن در میان مدعیان قهرمانی برداشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته