دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1402 - 15:42
با صدور پیامی؛

رؤسای قوای مجریه و قضائیه قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان را تبریک گفتند

رؤسای قوای مجریه و قضائیه قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان را تبریک گفتند
رؤسای قوای قضائیه و مجریه در پیام‌هایی جداگانه سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان را تبریک گفتند.
کد خبر : 863633

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رؤسای قوای قضائیه و مجریه در پیام‌هایی جداگانه سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان را تبریک گفتند.


در پیام تبریک رئیس جمهور آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه و افتخارآفرین جوانان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های ۲۰۲۳ جوانان جهان که برای سومین بار متوالی جایگاه واقعی خود را به نمایش گذاشتند، مایه خرسندی، فخر و مباهات برای همه هموطنان به ویژه جامعه ورزشی کشور است.

بی‌شک این پیروزی درخشان که نشانی دیگر بر شایستگی و همت کشتی‌گیران کشورمان است، در پرتو تلاش، همت و اراده مصمم فرزندان این مرز و بوم همچنان با افتخار استمرار خواهد یافت.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از همه کشتی‌گیران، دست‌اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی می‌کنم و آرزوی تداوم توفیق آنان را در دیگر میادین این رشته پهلوانی دارم.

همچنین در پیام رئیس قوه قضائیه نیز آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی متوالی جوانان غیور و پر استعداد ایران اسلامی در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد، نشان از برنامه ریزی و اقدامات مدبرانه و زحمات و تلاش‌های شبانه روزی و جهت داری است که موجب شادی دل مردم عزیز شد.

این پیروزی مهم را به کشتی گیران عزیز و خانواده آن ها، کادر فنی، مربیان و مدیران مربوطه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این توفیقات تداوم داشته باشد.

به گزارش آنا؛ ساعتی قبل نیز رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته