دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1402 - 00:30

انتظاری: پرسپولیس قطعاً رقبایی جدی دارد/ تراکتور روی دور نیست، پورحمیدی سرمایه ملی است

انتظاری: پرسپولیس قطعاً رقبایی جدی دارد  تراکتور روی دور نیست، پورحمیدی سرمایه ملی است
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: نباید زود قضاوت کنیم و پرسپولیس قطعاً رقبایی جدی دارد، عیار واقعی تیم‌ها از هفته هفتم به بعد مشخص می‌شود.
کد خبر : 863564

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری پرسپولیس در خانه تراکتور اظهار داشت: در یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر، پرسپولیس توانست سه امتیاز شیرین و ارزشمند را از تیمی بگیرد که هزینه‌های زیادی کرده و مهره‌های باارزشی دارد اما تجربه پرسپولیس بر حریف چربید و توانست برنده شود. یحیی گل‌محمدی آنالیز بسیار خوبی از تیم تراکتور انجام داده بود و در جریان مسابقه شاهد بودیم، تیمی که توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت پرسپولیس بود. بعد از گل برتری که با اشتباه دروازه‌بان حریف به دست آمد، در نیمه دوم پرسپولیس بازی تدافعی را نشان نداد و اتفاقاً بیشتر از تراکتور موقعیت داشت که نتوانست به گل‌های بیشتری برسد.

تراکتور روی دور می‌افتد

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی توانست بار روانی موجود در ورزشگاه را تحمل کند و بازی را مدیریت کرد. الحق و الانصاف تیم تراکتور بازی خوبی را نشان داد و حداکثر تلاش خود را کرد تا بازنده نباشد. مهره‌های خوبی در این تیم هستند و حتی توانست تیرک دروازه پرسپولیس را بلرزاند. درست است که تراکتور موقعیت‌های کمتری داشت ولی اصلاً به ضد فوتبال رو نیاورد و تنها دلیل باخت این تیم، تجربه کمتر از پرسپولیس بود. تیم تراکتور ظرفیت آن را دارد تا در هفته‌های آینده با نتایج خوبی که می‌گیرد یکی از مدعیان قهرمانی باشد. باید به این تیم پرمهره فرصت داد تا خود را پیدا کند و بازیکنانش به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنند تا نتایج خوبی بگیرند. تراکتور با کسب اولین سه امتیاز، روی دور می‌افتد و قطعاً به یکی از تیم‌های مدعی تبدیل می‌شود. عیار تراکتور بالاتر از این‌هاست و معمولاً تیم‌هایی که تغییرات زیادی دارند با گذشت زمان امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنند.

پورحمیدی سرمایه ملی است

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اشتباه عجیب دروازه‌بان تراکتور که شکست خانگی این تیم را رقم زد، یادآور شد: حسین پورحمیدی سرمایه ملی است و باید از او حمایت شود تا بتواند در آینده به فوتبال ایران خدمت کند. او هنوز نتوانسته شرایط بازی در تراکتور را درک کند. در بازی‌های خانگی آلومینیوم اراک ۸۰ هزار تماشاگر حضور نداشتند اما تراکتور در بازی‌های خانگی و خارج از خانه تماشاگران زیادی دارد و انتظار طرفداران این تیم بسیار زیاد است. در دو بازی اخیر مقابل سپاهان و پرسپولیسف پورحمیدی با استرس زیادی بازی کرده و مرتکب اشتباهاتی شده است. به او باید فرصت داد تا خود را در زمین پیدا کند و یقین دارم با اعتماد به پورحمیدی، او بازی‌های بسیار خوبی را برای تراکتور انجام می‌دهد. در نقطه مقابل او در بازی با پرسپولیس، علیرضا بیرانوند بسیار خوب ظاهر شد و همانند بازی اول با آلومینیوم اراک، یکی از عوامل برتری تیمش شد.

نباید زود قضاوت کنیم

انتظاری در مورد اینکه می‌توان پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی دانست، عنوان کرد: با دو پیروزی متوالی هیچ تیمی مدعی اول قهرمانی نیست حتی اگر نامش پرسپولیس باشد. مطمئن هستم تراکتور جبران می‌کند و به کورس قهرمانی بازمی‌گردد. تیم بسیار خوب سپاهان را داریم که ثابت کرده حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن ندارد. واقعاً باید مراقب سپاهان بود. ضمن اینکه تیم آماده استقلال در هفته اول برابر صنعت نفت خیلی خوب بازی کرد و هرگز نمی‌توان استقلال را از جمع مدعیان قهرمانی خارج کرد. نباید زود قضاوت کنیم و پرسپولیس قطعاً رقبایی جدی دارد. عیار واقعی تیم‌ها از هفته هفتم به بعد مشخص می‌شود و آن زمان است که بهتر می‌توان درباره مدعیان قهرمانی صحبت کرد. در همین هفته‌های ابتدایی بازی‌های مهمی میان تیم‌های نامدار داریم که باعث می‌شود تا قدرت تیم‌های مطرح عیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته