دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 08:43

تغییر در معاونت‌های «اداری و مالی» و «پژوهشی» دانشگاه آزاد اسلامی یزد

در مراسمی از خدمات ابوالفضل صادقیان در پست معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد قدردانی و محمدرضا رحیمی جانشین وی شد. معصومه طباطبایی نیز سکان معاونت پژوهشی این دانشگاه را به دست گرفت.
کد خبر : 86356

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدرضا اسلامی رئیس واحد یزد با تجلیل و تکریم از خدمات ارزنده ابوالفضل صادقیان سعه صدر و همکاری برای توسعه دانشگاه و خلق و خوی خوش را از ویژگی‌های بارز او ذکر و اظهار کرد:«در مدت مسئولیتم در علوم و تحقیقات و نزدیک به دو سال پس از طرح تجمیع از همکاری دکتر صادقیان بهره برده و شاهد خستگی ناپذیری در مسئولیتی که داشت به دانشگاه بوده ام.»


وی، محمدرضا رحیمی را نیز یکی دیگر از افراد خدوم به دانشگاه دانست و گفت: «از خدمات ارزنده آقای رحیمی نیز علاوه بر پست معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان سرپرست جدید معاونت اداری و مالی استفاده خواهیم برد و کارنامه موفق ایشان نیز در مدت خدمتشان در سما نشان از روحیه همکاری و تلاش برای ارتقای سطح دانشگاه است.»


ابوالفضل صادقیان نیز در سخنانی کوتاه با تشکر از همکاران حوزه های اداری و مالی دانشگاه موفقیت های به دست آمده را حاصل و مرهون تلاش همه همکاران دانست.



محمدرضا رحیمی معاون سما و سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: من فرزند و تربیت یافته این دانشگاه هستم و تمام تلاش خود را برای اعتلای آن به کار خواهم بست.


وی از تلاش های شبانه روزی همکاران سما که دلسوزانه و عاشقانه برای این مجموعه علمی زحمت می کشند، تشکر کرد.



محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز در بخشی دیگر از سخنانش انتخاب و انتصاب دکتر معصومه طباطبایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد را حاصل اعتماد دانشگاه به زنان قابل اعتماد و موفق دانشگاه دانست و گفت: با تلاش و جدیت و کوششی که از خانم دکتر سراغ دارم در آینده ای نزدیک شاهد رشد و بروز شکوفایی بیش از گذشته در این حوزه خواهیم بود.


محمدحسین جعفری رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم گفت: اخلاق و منش نیکو در کنار کیفیت بالای خدمات اداری و انضباط مالی بسیاری عالی که در دانشگاه بود همگی حاصل مدیریت دکتر صادقیان است و در این مدت که افتخار همکاری با ایشان را داشتیم شاهد سختکوشی و خدمت او به دانشگاه بوده ام.


وی محمدرضا رحیمی را نمونه ای از یک مدیر موفق دانست که توانسته با ایجاد وفاق و همدلی بین مجموعه سما دوران خوبی را برای این مجموعه فرهنگی رقم بزند.



رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد انتصاب دکتر طباطبایی را به سمت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرصت مغتنمی برای رشد بیش از پیش این حوزه بیان کرد.


در پایان تکریم و معارفه شوندگان با دریافت لوح تقدیر و حکم مسئولیتشان با تشویق شورای دانشگاه بدرقه شدند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته