دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1402 - 18:17

تعداد اعضای کادرفنی استقلال به 10 نفر رسید!

تعداد اعضای کادرفنی استقلال به 10 نفر رسید!
با اضافه شدن هاشم بیک زاده به جمع دستیاران سرمربی استقلال تعداد نفرات کادرفنی این تیم به 10 نفر رسید.
کد خبر : 863549

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که به نظر می رسید با حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی تیم استقلال تیم فنی آبی پوشان با هدایت نکونام تکمیل شده اما امروز هاشم بیک زاده هم در اردوی آبی پوشان حضور پیدا کرد تا یک دستیار دیگر به جمع همکاران نکونام اضافه شود. 

در حال حاضر به احتساب بیک زاده که هنوز با باشگاه قرارداد هم نبسته است، تعداد اعضای کادرفنی استقلال به 10 نفر رسید. جواد نکونام، یوسو سسما مربی و بدنساز، آندونی سسما مندز مربی ریکاوری و بازتوانبخشی، حمید رجبی، بهزاد غلامپور، مهدی هاشمی نسب، کیانوش رحمتی،  محمد نوازی، علی شیخ الاسلامی و هاشم بیک زاده نفرات کادرفنی استقلال را تشکیل می دهند.

با وجود این تعداد نفرات برخی از تمایل نکونام برای جذب دستیار لوییز انریکه در جمع همکارانش خبرداده بودند اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که دیگر دستیاری به جمع نفرات فعلی اضافه نمی شود زیرا طبق قوانین این تعداد نفرات نمی توانند روی نیمکت بنشینند و از طرفی سقف بودجه باشگاه بیشتر از این کشش جذب مربی ندارد. 

طبق قوانین سازمان لیگ روی نیمکت مربیگری 11 نفر می توانند حضور داشته باشند که شامل سرمربی و 5 دستیارش، مدیر رسانه ای، سرپرست تیم، فیزیوتراپ و پزشک تیم، تدارکات می شوند. برای تیم هایی هم که سرمربی خارجی دارند یک نفر مترجم می تواند به این نفرات اضافه شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته