دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1402 - 08:59

حدادی: ریتم بدنی و تاکتیکی‌ام برگردد رکورد‌هایم بهتر می‌شود/ حضور هاشمی برای من خوش‌یمن بوده+ فیلم

حدادی: ریتم بدنی و تاکتیکی‌ام برگردد رکورد‌هایم بهتر می‌شود  حضور هاشمی برای من خوش‌یمن بوده+ فیلم
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: با انگیزه بالایی در تمرینات هستم تا بتوانم در هانگژو بتوانم بار دیگر خوشحالی را به مردم کشورم هدیه بدهم.
کد خبر : 863387

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه چقدر از عملکردش در رکوردگیری‌اش رضایت داشت، اظهار کرد: حدود یک سالی در مسابقات حضور نداشتم و پس از مشورت با دوستان در یک رکوردگیری شرکت کردم و با پرتاب بالای ۶۰ متر نتیجه نسبتا بدی را به ثبت نرساندم. تا آغاز مسابقه‌ام در بازی‌های آسیایی ۴۸ روز زمان باقیمانده است و اگر به همین شکل جلو برویم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. ریتم بدنی و تاکتیکی‌ام اگر برگردد قطعا رکورد‌هایم بهتر از این هم خواهد شد. پس از این هم تصمیم دارم در مسابقات مرحله دوم لیگ دوومیدانی و قهرمانی کشور بتوانم در آنها حضور پیدا کنم. 

می‌خواهم در هانگژو پرتاب خوبی داشته باشم

وی در مورد شناخت از رقبایش در بازی‌های آسیایی گفت: ورزشکاران خوبی امسال حضور دارند. البته اکثر رقیبانم برای نخستین بار است در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند. خود من تاکنون سابقه چهار دوره حضور در بازی‌های آسیایی را داشته‌ام. برای همین هم در پنجمین دوره با انگیزه بالا در تمرینات حضور دارم تا بتوانم برای کسب خوش رنگ‌ترین مدال به رقابت با رقبایم بپردازم تا با کسب مدال باعث خوشحالی مردم کشورم شوم. البته به خوبی میدانم کار سخت است اما باز در فرصت کوتاهی که مسابقاتم دارم در تلاشم تا بتوانم به شرایط و فرم بهتری خودم را برسانم تا بتوانم در آنجا مانند جاکارتا رکورد خوبی را بر جای بگذارم.

امیدوارم در هانگژو حضور هاشمی برایم خوش یُمن باشد

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در مورد اینکه در فاصله کمتر از ۵۰ روز تا شروع بازی‌های آسیایی چه درخواستی از مسئولان ورزش کشور دارد، پاسخ داد: زمانی که کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست جدید وزارت ورزش انتخاب شد در تماسی تلفنی این انتخاب را به او تبریک گفتم. هر چه نباشد این فرد از بدنه ورزش است. حضورش در ورزش برای من خوش یُمن بوده به طوری که در زمان ریاست او در کمیته ملی المپیک توانستم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ به مدال طلا دست پیدا کنم. ان‌شاءالله در این دوره هم دوباره بتوانم با حضور او در هانگژو روی سکوی قهرمانی بگیرم تا بدین گونه در آخرین حضورم یک نتیجه ماندگار را بر جای بگذارم.

الان برای کسب یک یا دو سهمیه هم برای المپیک با مشکل مواجه هستیم

حدادی با اشاره به اینکه حال روز این روزهای دوومیدانی را چندان خوب نمی‌بیند، گفت: از چیزی که من فکر می‌کنم و در تصوراتم گنجانده شده خیلی عقب هستیم و امیدوارم دوباره روزی بیاید که دوومیدانی را به جایگاه اصلی‌اش در آسیا برسانیم. دوره‌ای بود که ما ۱۰ ورودی المپیک کسب می‌کردیم، اما در شرایط فعلی برای اینکه بتوانیم بین یک تا دو سهمیه نیز به دست بیاوریم باید سختی و مشقت زیادی را به جان بخریم تا این اتفاق را رقم بزنیم. دوومیدانی رشته پُر مدالی در سطح المپیک است و فکر می‌کنم با یک مدیریت و برنامه خوب می‌توانیم این رشته را به صدر آسیا برسانیم. البته کار سختی هم نیست که در بازی‌های آسیایی بین ۱۰ تا پانزده مدال بگیریم. باید تمام دوستان و مسئولان دست به دست هم بدهند تا بتوانیم تکان اساسی در این رشته ایجاد کنیم و بار دیگر روزی را شاهد باشیم که ورزشکاران ما بتوانند در میادین بین‌المللی بهترین مدال‌ها را برای ایران به دست بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته