دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمهیدات پلیس راهور برای اربعین اعلام شد

تمهیدات پلیس راهور برای اربعین اعلام شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در رابطه با تمهیدات پلیس راهور برای اربعین با بیان اینکه طبق آخرین آمار و اطلاعات تاکنون بیش از یک میلیون نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا ۴ میلیون نفر هم افزایش یابد، گفت: تردد برای کامیون‌ها از ۳ تا ۲۰ شهریور اعمال می‌شود.
کد خبر : 863363

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در رابطه با تمهیدات پلیس راهور برای اربعین اظهار کرد: طبق آخرین آمار و اطلاعات تاکنون بیش از یک میلیون نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا ۴ میلیون نفر هم افزایش یابد.

وی افزود: در محور‌های تردد زائران اربعین محدودیت تردد برای کامیون‌ها از ۳ تا ۲۰ شهریور اعمال می‌شود. البته کامیون‌هایی که در حال انتقال موکب باشند از این موضوع مثتثنی خواهند بود.

سردار هادیان‌فر ادامه داد: مرز خسروی شرایط بسیار خوبی برای تردد زائران دارد و امسال به صورت ۲۴ ساعته پذیرای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: ۸ پارکینگ شامل ۶ پارکینگ اصلی و دو پارکینگ فرعی در خسروی برای خودروی زائران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته