دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1402 - 14:00

سپاهان،سنگ محک جدی استقلال

سپاهان،سنگ محک جدی استقلال
استقلال سال گذشته فوتبال خوبی ارائه می‌کرد، اما مقابل تیم‌های مدعی اصلاً نتایج مناسبی نگرفت.
کد خبر : 863292

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، به شهادت اکثر کارشناسان استقلال فصل گذشته در بازی‌های معمولی نمایش خوبی داشت و گل‌های زیادی هم می‌زد، اما مقابل تیم‌های مدعی و پُرمهره لیگ برتر نه زیبا بازی کرد و نه نتایج خوبی کسب کرد. آن‌ها سه بار با پرسپولیس بازی کردند که فقط به یک نتیجه تساوی رسیدند و رفت و برگشت مغلوب سپاهان شدند. استقلال در بازی رفت لیگ برتر هم به تراکتور باخت و بازی برگشت را وقتی با نتیجه پُرگل ۷ بر یک بُرد که آن دیدار تشریفاتی شده بود.

امسال هم استقلال با وجود مشکلات زیادی که داشت، لیگ برتر را خوب شروع کرده و در آبادان سه گل به صنعت نفت زد تا اینجای کار همه چیز خوب بوده و البته جواد نکونام نگرانی‌هایی برای آینده دارد. او خوب می‌داند که استقلال مقابل تیم‌های مطرح و مدعی لیگ مثل سپاهان، تراکتور و پرسپولیس محک می‌خورد و با این یک بازی نمی‌توان تیم را مورد ارزیابی قرار داد. سرمربی استقلال دقیقاً به همین دلیل از بازیکنانش خواست در رختکن حسابی شادی کنند، اما بعد از اینکه از رختکن خارج شدند، حق شادی ندارند و باید به فکر بازی بعدی باشند.

به طور حتم سنگ محک جدی استقلال در هفته سوم مقابل سپاهان خواهد بود و بعد از آن هم دربی تهران در هفته پنجم را داریم که البته به احتمال فراوان این بازی در مهرماه برگزار می‌شود. در این دو دیدار است که بهتر می‌توان تیم جواد نکونام را محک زد و گفت آیا این تیم می‌تواند امسال جزو مدعیان باشد یا نه؟

نکونام وقتی دید باشگاه به هر دلیلی نمی‌تواند مهره‌های مورد نظر او را کسب کند اکثر نفرات فصل گذشته را برگرداند و در اولین گام نمره کاملاً قبولی گرفت، اما همان‌طور که اشاره شد اولین آزمون جدی استقلال در هفته سوم و در اصفهان است جایی که سپاهان پُرمهره و مدعی می‌خواهد بُرد‌های فصل گذشته را تکرار کند و استقلال برای انتقام آن دو شکست قدم به نفش جهان می‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته