دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1402 - 12:03

پنام‌تاش: فدراسیون شنا و شیرجه هستیم نه فدراسیون فوتبال/ تلاش ما کسب نتایج خوب در هانگژو است

پنام‌تاش: فدراسیون شنا و شیرجه هستیم نه فدراسیون فوتبال  تلاش ما کسب نتایج خوب در هانگژو است
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: فدراسیون ما فدراسیون فوتبال نیست بلکه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است.
کد خبر : 863249

مهدی پنام‌تاش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص مشخص شدن همگروه‌های ایران در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: چندان برایمان تفاوتی نداشت با چه تیم‌هایی در بازی‌های آسیایی همگروه شویم زیرا تلاش ما این است تا در این رویداد به نتیجه خوبی برسیم.

بامداد فردا به صربستان می‌رویم

وی درباره شرایط آمادگی بازیکنان گفت: خداراشکر در این مدت بازیکنان به آمادگی نسبی خوبی دست یافته‌اند و بامداد فردا (چهارشنبه) به سمت صربستان می‌رویم تا در آنجا هم در تورنمنت بین‌المللی صربستان شرکت و هم با چند تیم باشگاهی این کشور بازی تدارکاتی داشته باشیم. پس از بازگشت به کشور هم چند روزی به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا پس از آن به سمت گرجستان برویم. در گرجستان چند روزی با تیم بزرگسالان این کشور اردو و مسابقه تدارکاتی خواهیم داشت تا با شراط مطلوب وارد هانگژو شویم.

اردوی مشترک با صربستان کمک کرد ایرادات فنی تیم را متوجه شویم

سرمربی تیم ملی ادامه داد: از نظر بدنی بازیکنان خیلی خوب آماده شده‌ و به یک ثبات مطلوبی نزدیک شده‌اند. اردوی مشترکی که در اینجا با تیم امید صربستان داشتیم به ما کمک کرد تا ایرادات فنی خودمان را متوجه شویم و روی آن کار کنیم تا برای هانگژو دچار این ایرادات نشویم. ان‌شاءالله در اردوی صربستان نقاط ضعف و قوت خودمان را بیشتر بشناسیم تا روی آنها دوباره کار کنیم. همچنین در حال تدارک و برنامه‌ریزی یکسری تاکتیک‌ها هستیم تا بتوانیم در بازی با چین و قزاقستان آنها را به اجرا در بیاوریم.

تلاش ما کسب نتیجه خوب در هانگژو است

پنام‌تاش درباره اینکه قول کسب چه مدالی را در هانگژو می‌دهد، گفت: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا یک نتیجه خوبی در بازی‌های آسیایی به دست بیاوریم. ژاپن یک سر گردن بالاتر از دیگر تیم‌های آسیایی است. چین هم به دلیل میزبانی شرایط خوبی دارد. قزاقستان هم از وجود دو بازیکن صربستانی و همچنین چند بازیکن قدیمی در ترکیب خود بهره می‌برد اما با جمیع جهات می‌رویم تا نتایج خوبی بگیریم. در حال آنالیز کردن روی رقیبان دیگرمان هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم. 

وی درباره اینکه ترکیب تیم ملی چه زمانی نهایی می‌شود، عنوان کرد: هجده نفر در اردو هستند و قرار است با این تعداد نفرات به اردوی صربستان برویم. پس از بازگشت از صربستان و گرجستان اردو را با چهارده یا پانزده نفر ادامه می‌دهیم تا به ترکیب نهایی تیم برای المپیک آسیایی برسیم.

فدراسیون ما فدراسیون فوتبال نیست بلکه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است!

سرمربی تیم ملی واترپلو درباره اینکه حمایت‌ها از این رشته چطور است، پاسخ داد: حمایت‌ها از طرف فدراسیون خوب بوده و تا حد توانشان از ما حمایت کرده‌اند.  فدراسیون ما فدراسیون فوتبال نیست بلکه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است! در بحث حمایت‌ها توانایی دارند و ما هم در این مدت کوتاهی که هستیم تلاش کردیم کار را خوب پیش ببریم. خداراشکر مسئولان فدراسیون چیزی برای ما کم نگذاشته‌اند. اینکه مسئولان کمیته ملی المپیک حمایتی می‌کنند یا خیر نمی‌دانم، زیرا فرد سیاسی نیستم. مسئولیتی به ما سپرده شده و ما هم در حال تلاشیم تا این وظیفه سنگین را به خوبی انجام دهیم. حداقل درخواست بچه‌ها در نظر گرفتن حقوق ماهیانه بود که خوشبختانه از طرف فدراسیون تمام کارها به خوبی پیش می‌رود.

مدیر فنی تیم ملی خیلی خوب تاکتیک‌های روز دنیا را به ما منتقل کرده است

پنام‌تاش درباره اینکه در این مدت همکاری مدیرفنی تیم ملی را از نظر علمی چطور می‌بیند، پاسخ داد: خداراشکر میلاکوویچ به خوبی ما را در این مدت کوتاه همراهی کرده است. او از کشور صربستان آمده کشوری که در بحث واترپلو جزو بهترین‌های دنیا محسوب می‌شود. مدیرفنی تیم ملی خیلی خوب با تاکتیک‌های روز دنیا آشنایی دارد و آنها را به ما منتقل می‌کند. امیدوارم مقدار بیشتری به رشته مظلوم ما توجه شود، زیرا پتانسیل زیادی در این رشته وجود دارد هر چند که نگاه‌ها چندان به این رشته خوب نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته