دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

راه‌اندازی شبکه استادان جوان انقلابی در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی شبکه استادان جوان انقلابی در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری
طرح حامیم با تجلیل از 25 دانشجوی فعال فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به کار خود پایان داد.
کد خبر : 863239

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد در آیین اختتامیه طرح حامیم از راه‌اندازی شبکه استادان جوان انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح حامیم با تجلیل از 25 دانشجوی فعال فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به کار خود پایان داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، هدف از راه‌اندازی شبکه استادان جوان انقلابی را بهره گرفتن از تجارب استادان برجسته کشوری در رشد و تعالی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دانشگاه عنوان کرد.

قاسمی‌نژاد یادآور شد: در این مقطع از تاریخ و زمان که جبهه باطل با تمام وجود در برابر جبهه حق به میدان آمده تا دین خدا، انسانیت، محبت و هرکس که در راه حق تلاش می‌کند را ضربه بزند، شاهد حضور دانشجویان و استادان ویژه‌ای هستیم که با توان‌افزایی خود و بالابردن آگاهی در عرصه دانشگاه و نخبگان در مقابل این جبهه ایستاده و خواهند ایستاد.

راه‌اندازی شبکه استادان جوان انقلابی در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی که در حرم امام خمینی(ره) داشتند، موضوع تحول‌آفرینی را مطرح فرمودند، در آنجا امام را امام تحول در عرصه‌های مختلف نامیدند و در پایان هم یک مطالبه‌ای کردند که آن مطالبه امید و ایمان در جامعه بود که این مطالبه یک بُعد فردی و یک بُعد اجتماعی دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه توضیح داد: بُعد فردی اینکه تک‌تک ما موظف هستیم نسبت به آینده امیدوار باشیم، ایمانمان را قوی‌تر کنیم، اطلاعات‌مان را به‌روز کنیم تا بتوانیم وظیفه‌مان را به درستی ایفا کنیم.

قاسمی‌نژاد یادآور شد: به صورت اجتماعی این مسئولیت برعهده مسئولان جامعه اسلامی است که باید نسبت به امید و ایمان جامعه مسئول باشند که با وجود مسئولان دلسوز این مسئله را در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی تأکید کرد: درآیین اختتامیه طرح حامیم بخشی از امید و ایمان مطرح شد و دانشجویانی که در این دوره حضور داشتند، ویژه‌ترین دانشجویان دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری متذکر شد: این دوره نسبت به دوره‌های قبل برکات زیادی داشت که یکی از این برکات حضور استادان خاص و باتجربه در این دوره بود که با راه‌اندازی شبکه استادان جوان انقلابی موفق شدیم با استادان مجرب در ارتباط باشیم.

دانشجویان مشاوران خوبی برای مردم و مسئولان باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم گفت: در طرح حامیم از بهترین‌های دانشگاه انتخاب شدند تا علاوه بر ویژگی‌های ذاتی و خدادادی که در وجودشان است، آموزش‌های تبیینی و‌مهارتی هم فراگیرند و این زنجیره تکمیل شود و در نهایت دانشجویان حلقه‌ای میانی بین مردم و مسئولان شوند.

ابراهیم رحیمی از دانشجویان خواست تا مشاوران خوبی برای مردم و مسئولان در دانشگاه باشند و برای مسئولان و در جهاد تبیین که دغدغه مهم مقام معظم رهبری است، شرکت کنند.

وی در ادامه توضیح داد: یکی از دغدغه‌های جامعه امروز مسئله حجاب است که دانشجویان شئونات اسلامی را رعایت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: تعدادی در این زمینه کوتاهی می‌کنند که قصد و غرضی ندارند و کوتاهی اگر وجود دارد با یک مشاوره خوب و یک دعوت دوستانه می‌شود آن را رفع کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته در مسائل آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اتفاقات خوبی افتاده، استادان دانشگاه بالاترین سرآمدان علمی نسبت به تعداد اعضای هیئت علمی در کشور هستند.

وی تأکید کرد: بالاترین هرم عضو هیئت علمی را داریم و بالاترین دانشمندان ۲ درصد جهان را داریم، مقام‌هایی در زمینه قرآن و عترت آوردیم که دبیر برتر کشور از دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری شناخته شد و در بین ۳۱ استان رتبه نخست را به‌دست آوردیم، همچنین در موضوع اقامه نماز در بین مراکز جزء برترین‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم گفت: هدف دانشگاه ارتقای وضعیت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است که انتظار می‌رود دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این زمینه‌ها مجموعه دانشگاه را یاری کرده و اطلاعات خود را به ما انتقال دهند.

در پایان مراسم اختتامیه طرح حامیم که در دانشکده مهارت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد، با حضور مسئولان دانشگاه از 25 دانشجوی برتر در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقه و کادر اجرایی خواهران و برادران با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب