دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1402 - 08:15

فتوحی: با تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک یک مدال را از دست دادیم/ می‌خواهیم تیم سابر بانوان را دو ماه به روسیه بفرستیم

فتوحی: با تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک یک مدال را از دست دادیم  می‌خواهیم تیم سابر بانوان را دو ماه به روسیه بفرستیم
مدیرفنی تیم ملی سابر زنان گفت: پس از عدم اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو تصمیم داریم برای برگزاری اردوی دو ماه تیم سابر بانوان را به روسیه اعزام کنیم.
کد خبر : 863231

مسعود فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اشاره به عدم اعزام تیم ملی سابر به بازی‌های آسیایی اظهار کرد: با وجودی که چندین بار با مسئولان کمیته ملی المپیک و آنها را توجیه کردیم اما در نهایت تاکنون با حضور تیم سابر در هانگژو موافقت شد. با این اتفاق فکر می‌کنم خیلی راحت شانس کسب یک مدال را از دست دادیم. زیرا دختران که در کوران مسابقات و اردوها در 6 ماه اخیر قرار گرفته بودند در شرایط و فرم بدنی خوبی بودند. با توجه به اینکه فرمت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا با بازی‌های آسیایی متفاوت است با این تصمیم مسئولان خیلی راحت امید به مدال را از دست دادیم. 

وی درباره اینکه برای آینده دختران سابریست چه برنامه‌ای مدنظر دارند، گفت: با توجه به عدم اعزام به هانگژو تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما برای کسب سهمیه المپیک پاریس است. به طوری که در برنامه‌ای که در اختیار رئیس فدراسیون قرار داده ایم خواستار برگزاری اردوهای طولانی مدت در اروپا داده‌ایم و تا حد زیادی هم موافقت ضمنی پورسلمان را با این تصمیم گرفته‌ایم که دو ماه به روسیه برویم تا از این طریق برای مسابقات زون قهرمانی آسیا آماده شویم. 

مربی تیم ملی سابر با اشاره به انتخابش برای حضور در کادرفنی تیم ملی گفت: اگر در مسابقات قهرمانی آسیا هم کاری از دستم بر می‌آمد انجام می‌دادم. اکنون هم امین قربانی درخواست داد تا بنده در کنارش حضور داشته باشم و برای همین هم به این درخواست پاسخ مثبت دادم. البته در مورد اینکه برای مدیرفنی تیم سابر بانوان چه تصمیمی از طرف رئیس فدراسیون گرفته شود مشخص نیست. امیدوارم با همکاری با سرمربی تیم ملی بتوانیم در هانگژو دوباره مانند جاکارتا خوش بدرخشیم و به مدال دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته