دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی کشور:

برای پاسخ به شبهات نوجوان وقت بگذاریم/تربیت دانش آموز کنشگر

برای پاسخ به شبهات نوجوان وقت بگذاریم تربیت دانش آموز کنشگر
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی با اشاره به اینکه برای پاسخ به شبهات نوجوان باید وقت بگذاریم، گفت: لازم است دانش آموزان کنشگر فرهنگی فعال تربیت کنیم.
کد خبر : 863184

به گزارش گروه آموز شو دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین تاریخی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بافت فرهنگی و تعهد مردم خراسان جنوبی نسبت به اسلام و انقلاب زبانزد است و هر گونه کوتاهی و کم کاری در این استان خسارت جبران ناپذیری دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ما بر این بود که فرزندان خودمان در انجمن‌های اسلامی دانش آموزی را برای شروع سال تحصیلی از نظر فکری و عقیدتی تجهیز کنیم، گفت: باید دانش آموزان کنشگر فرهنگی فعال تربیت کنیم.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کشور یادآور شد: به صورت مشخص جهاد تبیین را در بین دانش آموزان داریم و دستاوردها و کارکردهای انقلاب اسلامی را برای آنها به صورت مبنایی تشریح خواهیم کرد.

برای شنیدن حرف نوجوان وقت بگذاریم

تاریخی افزود: مسائل تبیینی و پاسخ به شبهات را در زمان‌های نیم ساعته تا ۴۵ دقیقه داریم تا خستگی را برای آنها به همراه نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید برای شنیدن حرف‌های نوجوانان وقت بگذاریم و با حوصله دغدغه‌های آنان را بشنویم، یادآور شد: پاسخ‌های ما به نوجوانان باید به صورت مستند و مستدل باشد.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: ما در انتقال حقایق به فرزندانمان کم کاری می‌کنیم ولی دشمن از آن سوی آب‌ها بر ذهن فرزندمان تأثیر می‌گذارد.

وی با تأکید بر اینکه ما در تبیین حقایق مشکل داریم ولی دشمن در تحریف حقایق ید طولانی دارد، یادآور شد: باید در کار خودمان تجدید نظر کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید قبل از آنکه بابت ندانم کاری‌ها آسیبی ببینیم قدمی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته