دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1402 - 17:41

کشوری فرد: نکونام قول داده قراردادش را ثبت کند/ ورزشگاه آزادی از هفته سوم آماده می‌شود

کشوری فرد: نکونام قول داده قراردادش را ثبت کند  ورزشگاه آزادی از هفته سوم آماده می‌شود
سرپرست سازمان لیگ گفت: ورزشگاه آزادی از هفته سوم لیگ برتر آماده حضور تماشاگران خواهد بود.
کد خبر : 863177

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا کشوری فرد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول در مورد اینکه نظم و انضباط برای تیم‌های این لیگ همانند تیم‌های لیگ برتری رعایت می‌شود، اظهار داشت: حتما چنین خواهد بود. باید نظم و انضباط در هر دو لیگ رعایت شود.

وی در مورد اینکه تیم‌های لیگ دسته اول باید بدهی خود را پرداخت کنند تا قرارداد‌های خود را ثبت کند، گفت: حتما همین طور است. فرقی نمی‌کند. باید مانند تیم‌هلی لیگ برتر، بدهی خود را پرداخت کنند.

سرپرست سازمان لیگ درباره اینکه دلیل کسر سه امتیاز از استقلال ملاثانی چه بوده، عنوان کرد: به هر حال تصمیم کمیته انضباطی بوده است. به خاطر رفتار سرمربی تیم درون زمین و غیره که رخ داده است. 

وی در پاسخ به این سوال که بانوان می‌توانند در ورزشگاه تماشاگر بازی‌های آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین باشند و تکلیف دیگر ورزشگاه‌ ها چه می شود،یادآور شد: سایر ورزشگاه‌ها باید زیرساخت‌ها را فراهم کنند. مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان و چند ورزشگاه دیگر اعلام آمادگی کردند و دیگر ورزشگاه‌ها هم بتوانند شرایط حضور بانوان را فراهم کنند.

کشوری فرد در خصوص شرایط ورزشگاه آزادی و مصاحبه‌هایی که در مورد این ورزشگاه از سوی باشگاه‌ةای پرسپولیس و استقلال می‌شود، گفت: ورزشگاه را باید باشگاه به سازمان لیگ اعلام کند. اینکه در مورد ورزشگاه آزادی می‌گویند آماده نیست این ورزشگاه در حال تعمیر است اما یک بخشی از ورزشگاه تماشاچی می‌تواند حضور داشته باشد. امیدوارم مشکلاتی که هفته قبل بود، این هفته تمام شود و از هفته سوم شاهد حضور تماشاگران باشیم. احتمالاً با نظراتی که دادند و چیزهای که مراجع ذی‌صلاح خواستند انجام می‌شود.

وی در مورد اینکه باشگاه‌هایی که نتوانستند قرارداد برخی بازیکنان را ثبت کنند چه کاری باید انجام دهند، تصریح کرد: باید سقف را رعایت کنند. تا آنجایی که سقف بودجه اجازه دهد قراردادها ثبت می‌شود و از آنجا به بعد ثبت نمی‌شود.

سرپرست سازمان لیگ در مورد اینکه برخی باشگاه‌ها برای فصل اول قرارداد را کم بستند و برای فصل‌های بعد مبلغ قراداها افزایش زیادی داشته، عنوان کرد: به هر حال در این رابطه هم به باشگاه‌ها نامه زده‌ایم که این کار باعث می‌شود تا سال آینده خود باشگاه‌ها گرفتار شوند. باشگاه می‌تواند سال اول مبلغ کمتری را در قراردادهای بیش از یک سال اعلام کند اما در فصول بعد برای ثبت قرارداد به مشکل می‌خورد. منع قانونی ندارد.

کشوری فرد در مورد اینکه جواد نکونام می‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند، گفت: نکونام به صورت مشروط در بازی ها حضور داشته و در فاصله باقیمانده قول داده  می‌رود و قراردادش را ثبت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته