دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1402 - 11:32

بهترین خدمات پس از فروش یخچال برای کدام برند می باشد؟

بهترین خدمات پس از فروش یخچال برای کدام برند می باشد؟
شاید بتوان گفت پس از کیفیت بالا، داشتن خدمات پس از فروش با شرایطی مطلوب از مهمترین عناصر برای خرید هر کالایی محسوب می‌شود. به‌خصوص لوازم خانگی ضروری و مهمی مانند یخچال و فریزر، حتماً باید خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند.
کد خبر : 863081

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاید بتوان گفت پس از کیفیت بالا، داشتن خدمات پس از فروش با شرایطی مطلوب از مهمترین عناصر برای خرید هر کالایی محسوب می‌شود. به‌خصوص لوازم خانگی ضروری و مهمی مانند یخچال و فریزر، حتماً باید خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند. امروزه اغلب برندها شرایط مطلوبی برای خدمات پس از فروش کالاهای خود قرار داده‌اند. برند اسنوا یکی از برندهایی است که خدمات پس از فروش بسیار خوبی برای تمام محصولات خود از جمله یخچال در نظر گرفته است. این موضوع به محبوبیت این یخچال در میان مشتریان کمک کرده است. در این مقاله به یخچال‌های این برند بیشتر خواهیم پرداخت.

درباره لوازم خانگی اسنوا بیشتر بدانیم

برند اسنوا فعالیت خود را با تولید اجاق گاز و کولر آبی در سال ۱۳۸۴ شروع کرد. این برند هم در ایران و هم در خاورمیانه طرفداران زیادی دارد. به مرور زمان محصولات بیشتری از جمله یخچال و فریزر نیز به تولیدات این برند اضافه شد. یخچال‌های اسنوا در انواع مدل‌های ساید بای ساید، دوقلو، دو درب و تک درب تولید می‌شوند. هر کدام از این یخچال‌ها نیز گنجایش‌های مختلفی دارند.

در کنار این موارد محصولاتی مانند ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، مایکروویو، تلویزیون و بسیاری از لوازم برقی و خانگی دیگر نیز توسط این برند به تولید و فروش می‌رسند. لوازم خانگی اسنوا از جمله یخچال از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. کیفیت بالا برای هر محصولی از اهمیتی ویژه برخوردار است. به‌خصوص برای محصولاتی همچون یخچال که به طور مستمر فعالیت کرده و یکی از مهم‌ترین وسایل در هر خانه‌ای به شمار می‌آید.

بهترین خدمات پس از فروش یخچال برای کدام برند می باشد؟

ویژگی‌ های یخچال و فریزر اسنوا

یکی از ویژگی‌های مثبت یخچال و فریزر اسنوا، برخورداری از پوشش‌های آنتی باکتریال است. این پوشش‌ها از ورود میکروب و باکتری به داخل یخچال جلوگیری می‌کنند. این ویژگی در ایران اولین بار توسط برند اسنوا به یخچال و فریزر اضافه شد. طراحی یخچال‌های اسنوا بسیار مدرن و شیک بوده رنگ‌بندی‌های متنوعی دارد. این تنوع در مدل و رنگ‌بندی موجب جلب رضایت برای تمام سلیقه‌ها می‌شود.

یخچال‌های اسنوا دارای فناوری‌های مدرن روز هستند. این فناوری‌ها باعث می‌شوند که ارزش و کیفیت مواد غذایی به مدت طولانی حفظ شود. یکی از ویژگی‌های مهم برای تمام لوازم الکترونیکی، کم‌مصرف بودن آنها است. کم‌مصرف بودن لوازم برقی در حفظ محیط زیست تاثیر بسیار مثبتی دارد؛ بنابراین مصرف انرژی پایین در لوازم برقی یک حسن بسیار بزرگ به شمار می‌آید. یخچال و فریزر اسنوا نیز دارای کمپرسور پربازده بوده که در مصرف انرژی، حدود ۲۰ درصد صرفه‌جویی خواهد کرد.

کمپرسور این یخچال از نوع High Efficiency است. علاوه بر کم کردن مصرف انرژی، بازدهی یخچال و فریزر نیز توسط این کمپرسور بسیار بالاتر خواهد رفت. طبقات داخلی یخچال‌های اسنوا از جنس شیشه است. اما نوع شیشه این یخچال‌ها از نوع ضد شوک حرارتی انتخاب شده است. این نوع شیشه‌ها علاوه بر اینکه ظاهر یخچال را زیباتر می‌کنند، تمیز کردن آن را نیز راحت‌تر خواهند کرد. اغلب یخچال فریزرهای اسنوا دارای آبسردکن هستند. آبسردکن تعبیه شده در یخچال، به در دسترس بودن آب سرد در تمام زمان‌ها کمک می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های اغلب یخچال فریزرهای اسنوا به‌خصوص یخچال فریزرهای دوقلو، مجهز بودن به سیستم سرمایش هوشمند است. این سیستم به smart cooling نیز معروف است. سیستم سرمایش هوشمند باعث پخش یکنواخت سرما در تمام قسمت‌های یخچال خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های مثبت یخچال فریزرهای اسنوا، دارا بودن فیلتر جاذب اتیلن است. این نوع فیلتر موجب می‌شود که مواد غذایی عمر طولانی‌تری در داخل یخچال داشته باشند.

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از یخچال‌ها وجود دارد، ایجاد برفک و یخ‌زدگی در یخچال است. اما یخچال فریزرهای اسنوا دچار برفک و یخ‌زدگی نمی‌شوند؛ زیرا در این یخچال‌ها یک سیستم بدون برفک یا No Frost تعبیه شده است که از ایجاد یخ و برفک در یخچال جلوگیری می‌کند. یکی از مهمترین مواردی که در خرید کالاهای الکترونیکی باید به آن توجه کنیم، در دسترس بودن قطعات آن‌ها است.

برخی از برندها دارای قطعاتی هستند که در صورت خراب شدن این قطعات، پیدا کردن آنها چندان راحت نیست. اما برند اسنوا جزء برندهایی است که قطعات آن به راحتی در دسترس بوده و می‌توان آنها را خریداری نمود. همچنین این قطعات دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند. موتور یخچال فریزرهای اسنوا بسیار کم‌صدا و حتی در مواردی می‌توان گفت بی‌صدا هستند‌. بیشتر یخچال‌های برند اسنوا مجهز به فیلتر بوگیر قدرتمند هستند.

اغلب این یخچال‌ها به سیستم آب‌ریز و یخ‌ساز اتومات و نیمه اتومات مجهز هستند. همچنین مجهز بودن به پنل رابط کاربر خارجی، از دیگر ویژگی‌های مثبت یخچال‌های این برند است. یک سنسور اندازه‌گیری دما نیز در این یخچال‌ها تعبیه شده است. با توجه به مشخصات روی این سنسور می‌توانید دما را بر حسب مواد غذایی داخل یخچال تنظیم نمایید.

بهترین خدمات پس از فروش یخچال برای کدام برند می باشد؟

گارانتی و خدمات پس از فروش برند اسنوا

گارانتی و خدمات پس از فروش برای تمام کالاها یک عامل مهم برای جلب رضایت و اطمینان بیشتر مشتریان به شمار می‌آید. همچنین خدمات پس از فروش مطلوب و طولانی مدت می‌تواند اعتبار برند و قدرت رقابتی را افزایش دهد. برند معروف اسنوا نیز به دلیل اطمینان از کیفیت و سلامت کالاها، گارانتی بسیار خوبی برای محصولات خود در نظر گرفته است.

گارانتی در نظر گرفته شده برای لوازم خانگی اسنوا به مدت ۱۰ سال است. در واقع خریدارانی که برگه خرید خود را داشته باشند، به مدت ۱۰ سال می‌توانند از خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند شوند. یکی از بهترین گزینه‌ها در خدمات پس از فروش اسنوا، تعمیر رایگان قطعات است. نصب رایگان محصولات و همچنین خرید گارانتی مازاد نیز از دیگر مواردی است که در خدمات پس از فروش اسنوا مشاهده می‌شود.

قیمت محصولات اسنوا

محصولات اسنوا محصولاتی باکیفیت بوده که قیمت در نظر گرفته شده برای آنها با کیفیت این محصولات تناسب خوبی دارد. اگر بخواهیم قیمت محصولات اسنوا را ذکر کنیم، باید بسیاری از موارد را در نظر بگیریم؛ زیرا قیمت‌گذاری هر محصولی با توجه به ویژگی‌های آن محصول، تکنولوژی‌های به کار رفته در آن، سایز و طراحی محصول انجام می‌گیرد.

اما به طور کلی قیمت محصولات اسنوا با توجه به نوع کالا، از حدود ۳ میلیون تومان شروع شده و تا حدود ۸۰ میلیون تومان خواهد رسید. بیشترین قیمت‌ها به قیمت یخچال و فریزر اسنوا تعلق دارد. قیمت یخچال و فریزر اسنوا از حدود ۱۷ میلیون تومان آغاز شده و تا حدود ۸۰ میلیون تومان می‌رسد.

خرید یخچال فریزر اسنوا از برندچی

این روزها از هر کالا و برندی، نوع غیراصل آن نیز در بازار به وفور یافت می‌شود؛ بنابراین بهتر است خریدهای خود را از مراکزی انجام دهید که از اصل بودن کالا مطمئن باشید. سایت برندچی یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید تمام محصولات اسنوا و برندهای دیگر را به صورت آنلاین از آن خریداری نمایید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد برندچی این است که تمام کالاها از برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کند. در این سایت ویژگی‌های محصولات مختلف به طور دقیق بیان شده است. با مراجعه به سایت برندچی می‌توانید دیدگاه دقیقی نسبت به محصول مورد نظر خود به دست آورده و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید.

سخن پایانی

خدمات پس از فروش، عاملی مهم در خرید کالاها به شمار می‌آید. در این مقاله به معرفی یکی از برندهایی که خدمات پس از فروش بسیار خوبی برای محصولات خود دارد پرداختیم. برند اسنوا محصولات بسیار مرغوب و باکیفیتی را تولید می‌کند. این برند خدمات پس از فروش خوبی را نیز برای کالاهای خود در نظر گرفته است. ۱۰ سال خدمات پس از فروش مدت زمان بسیار خوبی برای بهره‌مندی از تعمیرات رایگان و سایر خدمات شرکت تولید کننده محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته