دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد لارستان:

رتبه نخست جشنواره ملی قرآن و عترت به دانشجوی دانشگاه آزاد لارستان رسید

رتبه نخست جشنواره ملی قرآن و عترت به دانشجوی دانشگاه آزاد لارستان رسید
عمران جمالی اعلام کرد که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان مقام نخست جشنواره ملی قرآن و عترت کشور را از آن خود کرد.
کد خبر : 863071

عمران جمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: محمد برومندی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در سی و هفتمین دوره از مسابقات قرآن و عترت در رشته پرسمان معارفی به مقام نخست کشوری رسید.

وی اضافه کرد: علی نام‌آور دانشجوی رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان هم به مقام سوم کشوری در رشته اذان رسید و به جشنواره ملی اعزام شد.

جمالی در خصوص مسابقات توضیح داد: این دانشجویان پس از کسب مقام در مرحله کشوری بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که در تهران برگزار شده بود؛ به مرحله ملی راه یافتند و توانستند در این مرحله هم افتخارآفرین باشند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان یادآور شد: تلاش دانشجویان و بسترسازی فرهنگی که در این دانشگاه انجام شده و زمینه مساعدی را برای رشد و شکوفایی دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی مهیا کرده که امیدوارم با تداوم آن شاهد موفقیت‌های بیشتر دانشجویان باشیم.

به گزارش آنا، سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی ارومیه در دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته