دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 16:44
از سوی ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی؛

دومین فراخوان پیشنهاد طرح پژوهشی میز همکاری‏‌های ایران و برزیل منتشر شد

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی (CSTC) و بنیاد تحقیقاتی سائوپائولوی (FAPESP) برزیل اقدام به فراخوان پیشنهاد طرح پژوهشی در قالب Regular Project Award کرده‌اند.
کد خبر : 86306

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هدف از اعلام این فراخوان ایجاد یک همکاری مشترک بین تیم‌های ایرانی و برزیلی در زمینه‌های مورد علاقه FAPESP و CSTC در مرزهای دانش و تکنولوژی و همچنین تبادل و توسعه خدمات و ابزارهای شناختی بین دو کشور است.


علاقه‌مندان به مشارکت باید با مطالعه راهمنای شرکت در فراخوان، پیشنهاد طرح پژوهشی خود را به صورت یک طرح مشترک بین پژوهشگران ایرانی (عضو هئیت علمی دانشگاه‌ها یا مدیر یک شرکت دانش‌بنیان داخلی که ترجیحا Principal Investigator ستاد هستند) و پژوهشگران برزیلی از ایالت سائوپائولو Principal Investigator در FAPESP در قالب چارچوب‌های معرفی شده در فراخوان ارائه دهند.
همچنین پیشنهاد طرح پژوهشی مشترک باید ابتدا از سوی دو طرف ایرانی و برزیلی تنظیم شود و مورد توافق قرار گیرد، سپس طرف ایرانی فرم‌های مربوط به پیشنهاد طرح پژوهشی را در سایت ستاد (CSTC) و طرف برزیلی فرم‌ها را در سایت FAPESP بارگذاری کنند.


روند داوری پیشنهاد طرح پژوهشی در این فراخوان به طور مستقل در CSTC و FAPESP انجام می‌شود و پذیرش نهایی به پذیرش طرح در هر دو طرف بستگی دارد.


پذیرش طرح از تاریخ 13 اردیبهشت آغاز شده است و تا 25 تیر 95 (15 جولای 2016) ادامه دارد. در این چارچوب (Regular Project Award)، حداکثر سه طرح مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد که اولویت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی حمایت از تیم هایی است که سابقه همکاری پژوهشی با ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری یا در مجموعه گروه‌های پیشرو ستاد قرار دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته