دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1402 - 08:59

عباسی: پیکان کمترین بودجه را داشت/ امیدوارم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم

عباسی: پیکان کمترین بودجه را داشت  امیدوارم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: کمترین بودجه را میان تمام باشگاه‌ها داشتیم و می‌خواهیم با استفاده از نیروی جوانی و دانش کادرفنی، به کارمان در لیگ برتر ادامه دهیم.
کد خبر : 863027

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیکان در نخستین هفته از فصل بیست و سوم مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تساوی یک – یک دست یافت تا اولین امتیاز را به چنگ بیاورد.

حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان با اشاره به شرایط این فصل تیم تحت مدیریتش گفت: با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، تلاش شد تا تیمی خوب، جوان و با انگیزه بسازیم. ما کمترین بودجه را میان تمام باشگاه‌ها داشتیم و می‌خواهیم با استفاده از نیروی جوانی و دانش کادرفنی، به کارمان در لیگ برتر ادامه دهیم.

عباسی در خصوص تساوی مقابل نساجی اضافه کرد: در اولین دیدار این فصل موفق شدیم مقابل نساجی، بازی خوب و هیجان‌انگیزی را به نمایش بگذاریم. تیم ما منطقی و قابل قبول بازی کرد اما بدشانس بودیم زیرا در آخرین دقایق بازی گل تساوی را دریافت کردیم و متوقف شدیم. قطعا شایستگی و شانس کسب برد را داشتیم اما جذابیت فوتبال به همین مسائل است.

مدیرعامل باشگاه پیکان با تمجید از عملکرد جوانان پیکان افزود: برای بازی اول، پیکان راضی‌کننده ظاهر شد و نوید رقم خوردن روزهای بهتر را داد. به این تیم جوان و باانگیزه که کادرفنی جوانی را در کنار خود می‌بیند، امیدوار هستم و فکر می‌کنم در آینده، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. ان‌شاءالله تیم ما مقابل گل‌گهر هم نتیجه خوبی به دست بیاورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته