دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1402 - 17:42

جزئیات جلسه بیرانوند در کمیته انضباطی

جزئیات جلسه بیرانوند در کمیته انضباطی
علیرضا بیرانوند در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
کد خبر : 862987

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر، در جمع خبرنگاران از ناآماده بودن ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران گلایه کرد و گفت که ورزشگاه را خراب کردند تا پرسپولیس نتواند در مقابل تماشاگران خود بازی کند. او از درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواست تا بازی‌های این تیم را در ورزشگای دیگری برگزار کند تا در حضور هواداران بازی‌ها انجام شود.

انتقادات علیرضا بیرانوند از شرایط نابسامان ورزشگاه آزادی باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را برای ادای توضیحات فرا بخواند و دروازه بان پرسپولیس در جلسه انضباطی خود شرکت کرد. 

بیرانوند در این جلسه دفاعیات خود را در خصوص حرف‌هایی که گفته بود، ارائه کرد و بار دیگر درخواست خود را برای برگزار کردن بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاهی غیر از آزادی مطرح کرد و دلیل چنین خواسته‌ای را بازسازی سکوهای این ورزشگاه دانست. بیرانوند گفته با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر که میزبان ذوب‌آهن است می‌خواهد جشن قهرمانی برگزار کند و سکوهای ورزشگاه آزادی تا دوم شهریور به آمادگی کامل نمی‌رسد، بازی تیمش در ورزشگاه دیگری انجام شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به این موضوع اشاره کرده که تیمش جشن قهرمانی بدون هواداران را نمی‌پذیرد و قهرمانی بدون آنها فایده‌ای ندارد. بیرانوند پس از جلسه هم به این موضوع اشاره کرده که حس می‌کند تصمیم خوبی از سوی مسئولان کمیته انضباطی گرفته می‌شود و اطمینان دارد اتفاق بدی برای او رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته