دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 09:09
در گفت‌وگو با آنا

درخشان: برانکو می‌توانست به راحتی پرسپولیس را قهرمان کند/ نفت تهران قهرمانی را از سرخپوشان گرفت

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: یکسری افراد صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که برانکو تیم آخر جدول را به رتبه دوم رساند اما در واقع این برانکو بود که با همین تیم، آخر شد و او تیم را از ته جدول تحویل نگرفت.
کد خبر : 86264

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نائب قهرمانی پرسپولیس در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «پرسپولیس در این فصل نمایش خوبی از خودش به جا گذاشت و با توجه به سبک بازی این تیم و نمایش دیگر تیم‌ها، پرسپولیس به راحتی می‌توانست قهرمان لیگ شود. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در این فصل این بود که این تیم در اول فصل توسط خود برانکو بسته شد و همین عامل باعث شد تا سرمربی تیم شناخت خوبی از تیمش داشته باشد.»


وی ادامه داد: «البته غفلت پرسپولیسی ها در بعضی ار هفته‌ها باعث شد تا این تیم قهرمانی را از دست دهد. شکست مقابل نفت تهران یکی از عوامل اصلی از دست دادن قهرمانی بود. پرسپولیس با یک نتیجه مساوی مقابل نفت هم می‌توانست به راحتی در هفته آخر جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.»


درخشان در خصوص ضعف خط دفاعی پرسپولیس در این فصل مسابقات لیگ و تقویت این پست برای فصل بعد رقابت‌ها بیان کرد: «پرسپولیس در این فصل ضعف‌های زیادی را در خط دروازه و دفاع داشت. برانکو کاملا به نقاط ضعف تیمش آشناست و در فصل بعد باید به دنبال جذب بازیکنانی باشد که بتواند مشکلات گل خوردن پرسپولیس را حل کند.»


سرمربی سابق پرسپولیس در مورد امکاناتی که باشگاه پرسپولیس برای برانکو فراهم کرد افزود: «در این فصل همه چیز برای برانکو مهیا بود و همه دست به دست هم دادند تا این تیم قهرمان لیگ شود. الان یکسری افراد صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که برانکو تیم آخر جدول را به رتبه دوم رساند اما در واقع برانکو با همین تیم، آخر شد و تیم را از ته جدول تحویل نگرفت. حالا فصل پانزدهم تمام شد و کادر فنی و مسئولان باشگاه باید به فکر قهرمانی در فصل بعد باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب