دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1402 - 17:11

ارائه خدمات آموزشی دانشگاه آزاد به کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس

ارائه خدمات آموزشی دانشگاه آزاد به کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خدمات و دوره‌های آموزشی این دانشگاه را به یک شرکت ایرانی مستقر در عمان و سایر کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس ارائه می‌کند.
کد خبر : 862513

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با شرکت ایرانی NGS مستقر در کشور عمان امضا شد.

در مراسمی با حضور اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، تفاهم‌نامه همکاری بین این دانشگاه با شرکت ایرانی مستقر در کشور عمان با عنوان New Golden Solutions LLC در حوزه ارائه خدمات و دوره‌های آموزشی در زمینه برنامه‌ریزی شهری، طراحی شهری و طراحی معماری به امضا رسید. 

در این مراسم که در دفتر ریاست این دانشگاه و با حضور جمال الدین سهیلی رئیس دانشکده معماری و شهرسازی و تعدادی از مدیران و اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد؛ تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شرکت ایرانی مستقر در کشور عمان NGS به امضا رسید.

طبق این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تجربیات گسترده خود را در زمینه تحقیقات، آموزش، مدیریت و دانش لازم در زمینه ارائه خدمات و دوره‌های آموزشی را به این شرکت ایرانی مستقر در کشور عمان و سایر کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس با همکاری و پشتیبانی این شرکت ارائه خواهد کرد.

فراهم کردن ترتیبات کاری اولیه، تعیین اصول و روش‌های همکاری مشترک طرفین جهت همکاری دوجانبه با هدف محقق ساختن تبادل دانش فنی و حرفه‌ای در زمینه معماری و شهرسازی و ارائه خدمات مشاوره مهندسی در زمینه معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته